Sunday, April 5, 2009

All I want this summer is...

Phlox paniculata 'Sherbet Cocktail'

Forglemmegeisøster

Brunnera 'King's Ransom'

Dette er den variegrerte utgaven av 'Jack Frost' som jeg har fra før.

Brunnera macrophylla 'Mr Morse

Brunnera 'Emerald Mist'

Ligularia osiris 'Camelion'



Ligularia (Nøkketunge) orisis 'Cafe Noir'

Ligularia (Nøkketunge) osiris 'Pure Fantasie'

Bildene er lånt fra Luc's Perennial World. Han har utrolig mange flotte bilder av stauder med eksepsjonelt flott bladverk på sin hjemmeside! Og sjekk disse da! Visste ikke at det fantes mange sorter Solhatt en gang, jeg!!

I tillegg vil jeg ha sol og varme, ingen brunsnegler, regninger eller liljebiller......! ;)

Ha en flott uke! Jeg drømmer videre her jeg sitter...........

10 comments:

  1. Echinacea er i ferd med å bli ei ny dille her, ja. Mye fint på de sidene.

    ReplyDelete
  2. Hello Nina...

    this looks like wine and (i don't now the english word but in germany it is) Hortensie...

    the first was very nice. What a wonderful flower...

    Heartly Hugs Tine

    ReplyDelete
  3. Wow, jeg tar dem gjerne alle sammen jeg (også alle de lekre Heuchera'ne :-)

    ReplyDelete
  4. Heia på deg!

    Det blir treff den 25.april ;) ;) Kommer du?
    Tror det er flere fra Kristiansund og området som har lyst, så da kan dere slå dere sammen og kjøre ilag vet du.

    Hører fra deg og til så lenge; God påske!!!

    Sol fra Tove

    ReplyDelete
  5. MMM, mye å ønske seg her ja. Gleder meg til å se Paradis-hagen utvikle seg i månedene fremover!
    God påske

    ReplyDelete
  6. Hej!
    Hittade din jättefina blogg av en tillfällighet. Vilka underbara blommor du fotat. Jättefina rum till flickorna dina. Det är roligt med tvillingar. Jag vet.
    Glad Påsk
    Birgitta

    ReplyDelete
  7. ...som om jeg ikke ønsket meg nok fra før...!

    ReplyDelete
  8. Å fanden så mye lekker. Sikler vilt her.

    ReplyDelete
  9. Glemte å si det jeg egentlig skulle si i sat. Jeg har den phloxen. Gliiiis!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)