Når eieren av Riviera Maison bare kaller deg
Instagram fordi du har over 200 000 følgere der, må en faktisk prøve å legge litt sjel i nye bilder i blant. Det blir faktisk ett press, og de som følger meg på Snap får ofte se "
baksiden av medaljen" når jeg filmer kaoset jeg står i, i det jeg knipser nye bilder.
Og selv om jeg faktisk drikker kaffen på bildet, -først og fremst for å få litt energi (den inneholder selvsagt sukker) og for å holde meg varm, er det ikke alltid like koselig å stå i 10 grader og knipse interiørbilder i hagestua vinterstid. Det er bare det at lyset er så fint.... ;)
Jeg meg selv for
prostituert i sosiale media, -enda "selfies" ikke helt er min greie. Det er jo ikke kroppen min jeg tjener penger på, -og takk for det for den forsvant liksom i 2008. Men jeg innrømmer at det er litt morsomt når sjefen for favoritt-merket faktisk går opp på kontoret og henter SoMe-ansvarlig hos Riviera Maison for at jeg skal hilse på henne. Og det gjør meg litt stolt.
Det vittige er jo at jeg blir beskyldt for å ha betalt IG for å få flere følgere, men det stemmer ikke. Jeg har riktignok tidligere hatt litt hjelp med postingen i nesten ett år, men alle våre bildene er tatt av meg. (
-Unntaket er der vi deler andres bilder!)
Nå skal jeg ikke skryte på meg noen flotte bilder, for svært mange er tatt i hastverk med mobil, og jeg er ikke fornøyd med den nye linsen på speilrefleks-kameraet etter at den gamle takket for seg, men ett av mine nyttårsforsetter er å ta bedre bilder.
Vil du se mer av "hvordan det er å drive interiør/nettbutikk": ninaiparadiset på Snap, og
@paradisetinterior og
@nina_i_paradiset på Instagram. (Det er den siste som inneholder hagebilder og er mer personlig)
Forklaring: SoMe er altså sosiale media.
No comments:
Post a Comment
All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)