Monday, February 12, 2018

Jeg skal IKKE i fengsel!!

Etter å ha vært endel i nærkontakt med jord og betong som ikke har sett dagens lys siden i 1932, får en diverse tanker og refleksjoner.
En ting er iallfall sikkert: JEG SKAL ALDRI HAVNE I FENGSEL!

Jeg makter nemlig ikke tanken på å prøve å grave meg ut av fengselet bare med en gaffel eller noe i den dur!  Når jeg kjenner hvor vanskelig det er med stor, elektrisk meisel-maskin i gammel porøs betong fra 1932 UTEN armering, så skjønner jeg at ikke en gang Nina fra Hardanger-bestikk har nubbesjans i Belsen-Belsen.

Konklusjon: Jeg bør styre unna kriminell virksomhet, -inkludert all mafia, prostitusjon og yrkesmord.
Med nærmere ettertanke tror jeg også at jeg fint klarer meg uten, så det skal nok gå bra, men neste gang noen setter på en amerikansk film der noen graver seg ut av fengselet med bestikk, kommer jeg til å gå ut å polere bilen eller noe.
Det blir for dumt!!

PS er egentlig litt arg, for det siste gulvet vi skulle meisle opp, var støpt etter at de anla bad her på 50-tallet, og han som blandet betongen har trolig hentet inspirasjon fra Hitlers bunkers-bygging, -ment å stå evig!  Det er altså så hardt at vi må låne en mye større brekkhammer i morgen, for den vi har selv, biter ikke her.
Jeg liker egentlig solide ting, men akkurat dette var litt i det kraftigste laget.



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)