Friday, December 14, 2007

Jul på badet, og litt baking.

Boller fylt med vaniljekrem. Svingodt!
Snart ferdig å pynte til jul, i tillegg stod det er flott juletre på trappa da jeg kom hjem fra IKEA (fant ikke noen Ektorp på tilbud jeg da....) Det skal inn i stua i neste uke.

Legger ut noen bilder av badet mitt som ble pusset opp for snart 5 år siden. Var da veldig fornøyd med valg av tapet, -som faktisk ble moderne noen år etterpå!!

Litt sørgelig den der elefantfoten der... Litt lite lys til den, må vel flytte den i ett vindu og erstatte den med noe annet!








Innredningen min er italiensk og har tilhørende speil med spot-rekke, men det står på vent i kjelleren. Det blir nemlig ikke flyttet fra denne innredingen, men skal bli med på flyttelasset til Molde når den tid kommer!

Badekaret er i min fantasi ett flott ett med løveføtter, men jeg fikk min bestemors gamle gratis så jeg la pengene i innredning i stedet og kjøper løveføttene senere...

I mangel på pen såpe til jul!


Taket mitt.... Digger det!

5 comments:

  1. Ja det skjønner jeg, at du digger det taket. FOR et flott bad... Helt utrolig skjønne detaljer, vakre avstemte farger og flott baderomsinnredning. Likte veldig godt tapeten og engelen i såpeskålen, skjønt!
    Bollene dine ser så fristende ut....Ikke ante jeg at de skulle ha Ektorp på tilbud da hadde jeg jammen løpt og kjøpt tror jeg!
    Godt å høre at jeg ikke gikk glipp av noe--puuuh!
    Kjekt å titte inn på din koselige blogg. Håper du får en deilig helg uten for mye stress:)

    ReplyDelete
  2. For et deilig bad. Tregner inpirasjon, vi skal i gang med å lage et bad utpå nyåret, men ikke så mye badebilder rundt om på bloggene. Men dette var lekkert, ja :)

    Du, knne jo bare ikke motstå fristelser, når du omtrent byr på den måten, så tok med meg en bolle. `Mums... ;)

    Ha en fin adventshelg :)

    ReplyDelete
  3. Kommer på boller :-) og fyll med vaniljekrem hørtes jo så godt ut...

    Juletre er ikke kommet i hus her ennå. Og juletre er et eget kapittel her hjemme hos oss, for DET er mannens jobb. Desverre tror han nok at vi har det like høyt under taket som i Orklahallen, og kommer alltid hjem med et ALT for høyt tre...
    Sent da, lillejuleaften, når det skal inn i stua og pyntes. Jeg sliten og mannen opptatt av spennende ting på tv, finner han nå ut det da, at det er alt for stort. I ren sløvskap gidder han ikke å sage av det nederst, men tar TOPPEN !!! trøstes min... Og da sitter jeg der da, med et midtstykke av et tre !!! Nesten skilsmissegrunn.
    Men i år, skal jeg at den utfordringen med tre selv !!!

    God helg til deg.

    ReplyDelete
  4. Hvis dere går inn på Ikea.no, så vil dere se at de har salg på Ektorp fra idag og ut året!!! Visste jeg hadde sett det en plass!!
    Fortsatt go helg!

    ReplyDelete
  5. Det ser ut som det blir en tur til på IKEA denne uken...

    Håper de har søndagsåpent i morgen da!

    Anemone: fikk meg en god latter med tanken på det juletreet!
    Kan alltids sende over en høy, mørk Telemakr Battaljon-soldat med fagbrev i motorsag, om du trenger det! Han er ferdig med å vaske ned hele huset mitt nå, så jeg kan vel alltids avse han i en liten time... (hehe)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)