Sunday, June 2, 2013

Naturlig vanning.....

Jeg er glad vi dro på sykkertur når vi dro, for da vi kom til målet: Delias Kro, begynte det å øse ned....
Her sitter Charlotte og Leon på Nesjestrandas største stol, på vei opp til nyfeltet på Åsleet. 
I skrivende stund sitter jeg i glassveranden med verandadøren på gløtt, mens ungene er ute. Charlotte disker opp med grov kjeks og luftsuppe i dukkestua, mens Leon og kompisen hans er anleggsarbeidere i sandkassa. Min kjære jobber med båten. 
PS Sjekk hagenslangen min da! ;) Digger fargen!!!
 Grønt er det iallefall, og veldig vått. Men det gjør godt etter 14 dager med sol og tørke.
 Jeg kjøpte meg 2 nye klematis i går som jeg skal ha sammen med roser i den nye buen min, og to hagehortensia som jeg tenkte å ha i potter. Så kommer det store spørsmålet: Har jeg passende potter....??
Tror de nye, grå urnene mine er litt i det største laget...
Nei, det er bare å sluke resten av kaffen, og hoppe i regnklærne!
Her skal det plantes!! ;)

1 comment:

  1. Herlig!!! Å du, fått den råååsa hageslangen i butikken enda? pris? er sååå gira på en sånn og vi TRENGER faktisk ny :P

    Klem Jatte♥

    Psst, husk gavedrysset mitt som trekkes 6.Juni!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)