Tuesday, September 17, 2013

Tåler mye.....

Ikke i slaget for tiden.
Låst skulder=vond nakke=hodepine. 
Man dør ikke av det, men det frister stort å skyte av seg armen. 
Siden jeg ikke har skytevåpen, blir det ett varmt bad isteden.
Data'n min er i samme form som hodet mitt, derfor blogges fra iPad'n. Gruuuusomt å skrive på, så da blir det mest bilder, og få ord. 
Tror ikke dette vil bli min mest succerike uke, -heller tvert imot. 
Det fine er at jeg tar det ikke så innmari tungt. Så lenge det ikke kommer snø, sier jeg bare....
Du kan ta fra meg data'n, gi meg juling og skyte av meg armen, MEN KOM IKKE HER MED SNØ!!!
Jeg er ikke moden for vinter enda......

God natt!

1 comment:

  1. Håper badet hjalp, det er ikke godt med smerter i skulder. Har du prøvd Naprapat? Det har jeg :-)
    Med vont skal vont fordrives heter det, og vont gjør det under behandling. Men hos meg hjalp det fra dag en. Mye bedre det en å gå rundt å slite med det.
    Hørte på nyhetene at det var kommet snø over Valdresflya, men her er det bare 2 dager siden vi hadde tilnærmet sommertemperatur. Bjørnebæra mine trenger noen dager til på seg for å modnes helt, så vi vil ha en lang høst først før vinteren kan komme.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)