Thursday, December 19, 2013

Dagens interiør...

Joda, tiden går den, det er iallefall sikkert! 
Men er faktisk ganske ajour, -tror jeg, så jeg tar det ganske kaldt. (Om du så meg løpe som en gal gjennom byen tidligere i dag, så var det fordi jeg skulle til tannlegen, -ikke handle julegaver!)
Spisestua ble ikke så værst i dag da, -etter at jeg brukte 10 minutt på å flytte alt som sto lagret her, til kjøkkenbordet! (Burde vel tatt bilde av det også, for kjøkkenbordet er "veldig" flott!!)
Må vel bare ha meg ut av sofaen og sope opp barnåler og gavepapir derfra. Her lages det nemlig juledekorasjoner mens bolledeigen heves, og pakkes inn pakker før en flyr på jobb. Effektivititet er ett ord jeg er svært glad i! :)
So long!

5 comments:

  1. Elegant juletre!
    Er det ekte?

    Juleklem

    ReplyDelete
  2. Te ha quedado precioso!!!
    Anna

    ReplyDelete
  3. Cudownie!!!! Choinka i całe wnętrze jest przepiękne.

    Pozdrawiam
    iloveshabb.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ależ ogromny salon. Pięknie przygotowany na święta.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)