Tuesday, October 21, 2014

En typisk hverdag....

Har vært litt mye arbeid i helgen, så i går tok jeg en velfortjent sofadag. Det straffer seg alltid litt, så i dag blir det jobbing fra 08.30-00.30 -eller mer! ;)
Det har nemlig kommet mye nytt til butikken, og endel skal da også legges i nettbutikken, noe som IKKE er min favorittjobb. Men hun som driver nettbutikken jobbet noen timer for meg i forrige uke, så hun får fri i morgen, og da må jeg ta ett tak. 
 Jeg hadde derimot trengt å klone meg, slik at den andre Nina kunne ha hengt på veggen her og malt litt.
I dag var det første gang jeg så huset mitt "ferdig" uten stillas! :)
-Om en ser nøyere etter, er det kraftigere omramming rundt vinduet oppe på soverommet, enn i resten av huset, men det blir nok endring etter hvert.
Andreas har jo komponert og freset omrammingen selv, og dette kaller han 'ett første utkast'. 
Jeg må si at jeg er veldig stolt av handymannen min, -som er utdannet minerydder og skogsarbeider.....(!)
(Kunne ha hatt ett bedre bilde enn ett mobil-bilde, tatt i halvmørket)

Vi har mellom alle pappeskene, lagt ut noen nye varer i nettbutikken, og her er noe av det: 
 Matskålene finner dere HER og HER!
 Og MINE favoritter!!!
 Skøytene finnes HER og HER!
 De flotte atrisjokkene på første bildet finner du HER!  :)

Lover å knipse nye bilder fra butikken i morgen, for Sophie i Lillestrøm (som var med meg til Nederland, og aldri har vært i butikken min) dør av nyskjerrighet over å se våre nye utstillinger.



1 comment:

  1. Kan eg spørre kva farge dere har i gangen deres før dere malte no nettopp? Blitt veldig fint men her hos oss passer den lyseste fargen best. Er det eggehvit kansje? Eller har du blanda farger? Fint var det iallefall:-(

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)