Monday, December 29, 2014

Møkkajul!

 Jeg er ikke død, bare full av feber, og sår i halsen. Kjennes ut som jeg har tatt feil av piggtråd og spagetti, så jeg prøver febrislk å skylle det ned med cola, vin, te, kaffe og Baileys, men det eneste resultatet er at jeg gjentatte ganger må dra meg ut av sofaen for å tisse.
Det fine er at utsikten her er i grunnen ganske bra, og mannen -som har fri er fryktelig huslig av seg, og tryller frem både ditt og datt på kjøkkenet.
 Jeg tåler ikke å ha fri, og dette er den tredje julen på rad at jeg er syk. Neste år tror jeg at jeg blir nødt å ta på meg ekstravakter på sykehjemmet, så kanskje jeg holder meg frisk.
Nå, mer drikke!

6 comments:

  1. Har hatt det samme siden lillejulaften. Begynner å bli litt bedre i dag! God bedring - det går over, når du skal på jobb igjen!

    ReplyDelete
  2. Så det er grunnen til at det har vært stille på bloggen din altså. Jeg ønsker deg riktig god bedring og håper du snart er frisk og rask igjen :)

    ReplyDelete
  3. Huff, det høres ikke godt ut.
    God bedring!

    ReplyDelete
  4. Æsj så kjedelig!! Har det på samme viset.. Ferie er oppskrytt.. Blir syk med en gang :/
    Elsker det bordet ditt!!! <3 Ser jo når du får det inn til deg at det kan passe hos meg også. Hvertfall når tilbygget er på plas neste år.
    Hva koster det? Evt i frakt til Mosjøen?
    God bedring!
    Klem J.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)