Sunday, March 8, 2015

Hell i uhell.....

Omsider begynner det å bli mer sånn jeg tenkte i stua, om en ser bort fra bordet som jeg formelig fikk kastet etter meg da en eller annet klarte å skade det i butikken.
Jeg har jo fått laget ett svart bord med sølvnagler som jeg hadde tenkt å ha her, men endte opp med dette i steden. Skrammen i glassplaten er midt på bordet, og da er det kjekt med en stabel bøker for å skjule det hele.
 Denne sofaen har vi tatt inn i 3 og 2-seter, og til uka kommer det også stol. Vi har de i grå velour som her i stua mi, samt i naturfarget lin. Det var den jeg egentlig skulle ha, men fant ut at det kunne bli litt ensformig med samme farge på både tv-sofaen, den i glassveranda OG spisestuestolene, så jeg tok denne herlige velouren i steden.
 I uken som kommer, får vi både flere salonger, spisesofa og ørelappstoler, samt en ny svart reol.
I forrige uke kom det også ett lass med flotte sengegavler i 150cm's lengde. 180cm kommer i sommer.
Pris og mål på Hampton sofa skal i nettbutikken i løpet av det neste døgnet, mens sengegavlene finner du HER! :)
Ha en herlig uke!

N

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)