Wednesday, November 18, 2015

Frost og faenskap!

I natt har det vært den første frostnatten i denne høsten, og jeg har løpt rundt i hagen med hodelykt for å redde inn planter, ting og dampumpe, før det blir ødelagt. Henger etter med ALT i hagen, da butikken har tatt alt av tiden min i høst. 
Har nok tatt på meg litt mye, men LOVER å gire ned noen hakk etter jul! 
 Vi hadde noen mål vi skulle nå, og det har vi gjort. Alt er egentlig i boks, og de som har prøvd å stikke kjepper i hjulene mine, kan nå bare sitter der med skjegget i postkassa.

-Er det ikke slik at karma innhenter deg da?
Jeg har iallefall god samvittighet, -selv om jeg ikke rekker alt jeg tenker om dagen.
Håper også at dere mail-skriver skjønner at DU ER IKKE ALENE, -du deler ventetiden med 40 andre, og av og til må jeg også se ungene mine! ;)
Det er derfor jeg skal trappe litt ned etter jul. Opphopinger av mailer gir meg kvelningsfornemmelser og kvalme. Hver dag tenker jeg: Du kan faktisk bare se i nettbutikken! Svaret står der, -bare skriv inn ett ord i søkefeltet så dukker nok svaret opp. Det koster deg kanskje noen ekstra kalorier da, -og da kan jeg bruke tiden til å bestille de varene dere så gjerne vil ha! ;)

Gleder meg til våren jeg! ;)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)