Sunday, December 27, 2015

Flytte??

Det er så vakkert ute nå når det har kommet litt snø, men jeg må si at tempraturen på julaften passet meg LITT bedre, med sine 12 varmegrader. Nå er det -3, og jeg liker meg best inne foran vedovnen. Selv om terrassevarmerne står på, blir det jo ikke i nærhenten de 28 graderne en får ved vedovnen.
Hver gang gradstokken kryper ned forbi 5 varmegrader, lurer jeg på hvorfor jeg er så steinhakke dum at jeg bor i Norge, men om en lister opp fordeler og ulemper med å bo her og andre steder, blir nok det enkleste bare å kle seg litt bedre.  Solen har heldigvis snudd nå, så vi venter lengre dager, og dermed også flere muligheter til uteliv. Det er ikke ofte jeg har ryddet i hagen på bittelille julaften, men det gjorde jeg i år!

I morgen er det jobb igjen, men det kommer atter noen fridager, og jeg har bestemt at butikken blir stengt fra 1-4 januar, pga varetelling og nettordre-pakking. Med en forkjølelse slengt over meg rett før jul, trenger jeg noen dager ekstra. Sånn er det bare! :)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)