Wednesday, July 27, 2016

Ferie! :)

 I helga var vi i vakre Holmsbu på Hurumlandet og traff mine svigerinner med familie.
Vi har vært her 3 sommere på rad nå, og i fjor bodde hele gjengen på båten til Jannicke, men det siste året har mine unger vokst atskillige centimeter, så jeg bestemte meg for å booke oss inn på hotell.
 Vi hadde ikke vært på Holmsbu Hotell & Spa før, så vi fikk en svært positiv overraskelse.  Her fikk vi en sjøbod med 3 soverom, 2 bad, stue og kjøkken, samt to balkonger rett ved sjøen, og kort vei til restaurant og basseng.
 Rent og pent, og hyggelig innredet.
 Charlotte delte rom med Leon, mens Maria sov på enerom nede. Det var i grunnen enda finere enn dette, men håpløst å ta bilde med mobilen. Jeg orket ikke drasse med speilrefleksen på ferie denne gangen.
 Det er lenge siden jeg har sett disse to tuppene vært så perlevenner, men det er noe spesielt med ferie og bading, tydeligvis.
 Jentene fikk også bade fra båten, og de blir bare tøffere og tøffere begge to, -og nå må de ha høyere tårn å hoppe fra! ;)
 Svoger'n bestilte langbord til oss på hotellet, for vi ble 11 til bords alt i alt :)
Andreas og jeg med søstrene hans. 
Leon syns det var utrolig kjekt med fetterene sine.
Flotte gutter dette!
Jentene koste seg stort da de fikk ut å kjøre temmelig fort med båt, sammen med Rick.
Vi kommer tilbake til neste år, -og håper på flere dager i flotte Holmsbu :)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)