Wednesday, August 24, 2016

Snart høst....

Jeg måtte ha en pust i bakken både i går kveld og i ettermiddag, etter en tøff, men motiverende tid med mye jobbing. Jeg elsker å jobbe mye, men av og til sier kroppen min til meg at nå, Nina tar du en pause. Da er det utrolig godt å kunne sette seg ned her og lese en bok. 
 Ettermiddagene de siste dagene har vært nydelige, men sol og klar blå himmel, men det er tydelig at høsten er i anmarsj. Ungene har så vidt begynt på skolen igjen, og ukene planlegges. Selv reiser jeg en snartur til Danmark på torsdag på innkjøp, og til helgen går jeg rett fra jobb og til barneselskap.
Prøver også å finne tid til å pusse opp litt på jobb, da vi skal tapetsere litt og gjøre endel forandringer i forbindelse med at nye varer kommer inn. Vi pakket ut 3 store pakker i dag, og hadde det egentlig utrolig kjekt. Fikk både hjelp av søskenbarnet mitt og en venninne, + min kjære høyre hånd da.
Må få litt mer på plass i morgen, og knipse noen nye bilder.  :)
Må finne sengen nå, for jeg trenger å lade batteriene, og legge nye planer i drømme. :)


1 comment:

  1. Det er så stille på siden din om dagen, savner innleggene og de flotte bildene fra hagen din. Håper alt står bra til:)
    Hilsen Marianne

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)