Sunday, January 8, 2017

Så trist....

Jeg syns det er alltid like trist å pakke ned julepynten, for hver gang tenker jeg at vips, der hadde det gått nok ett år. 
Med butikkdrift blir det overhode ingen tidl til kos i førjulstiden, -den foregår i en evig tåke, og denne romjulen har jeg hatt fri kun 2 ekstra dager, og mannen 1, nyter vi heller late dager etter at varetellingen er unnagjort. Derfor vil jeg ikke rydde ut jul før litt uti januar.
Jeg har så vidt begynt før helgen, -fjernet nisser og ting jeg ikke er så innmari fornøyd med, -bildene ble tatt i romjulen. 
Henger litt etter med blogging, men er snart a jour på mye annet, og har også begynt å legge planer for de neste to månedene (-man rekker jo mye når man kjører til og fra jobb!! )
Gleder meg stort til å fortsette på "prosjekt uthus" -men først må mannen skifte en vegg der, og jeg trappe ned på jobbingen i butikken.
Vil du se mer av julen min før jeg pakker den bort, -så lover jeg litt til i morgen! ;)

1 comment:

  1. Helt enig, det er trist å rydde bort mesteparten av julen, og så er det alltid noe som det er deilig å få bort, men når jeg begynner å ta bort noe må jeg ta bort alt. Ha en fin uke, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)