Tuesday, August 22, 2017

Bare rot, bokstavelig talt!

Endelig en dag med sol, men jeg fikk ikke være så i hagen fordi jeg hadde noen huslige sysler, samt endel telefoner å ordne opp i. Typisk det når det finevær. 

 Her er sommerens prosjekt, og i dag dro Andreas av presenningen for at sanden skulle tørke opp litt.
Muren har vi satt opp selv, men gjenstår litt før vi er ferdig. Jeg har bare en fungerende arm for tiden, så det blir lite muring....
 Fikk litt følelsen av sandstrand her, -bare en solseng, en parasoll samt en paraplydrink som mangler!
Har jo palmer også, -men de står oppe ved grillen, -ute av veien.
Dette prosjektet bare baller på seg, og etter at jeg sa at kirsebærtreet ved annekset måtte vike, -fordi det gikk ikke an å spise bærene da de hang så lagt oppe, og de som falt ned laget store blå flekker på grusen. -Hvordan ville det da bli etter at belegningssteinen er på plass?
Med treet borte, ble det også mulig å legge stein på den siden av annekset, -problemet var at det var roten. Men min mann er altså ikke tapt bak mål, så han laget seg en gig og jekket roten opp.
I morgen ryker den opp i traktoren via naboens eiendom, -for han ble like glad som oss for å bli kvitt den, siden den også har sneket seg inn på hans eiendom.

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)