Sunday, August 23, 2009

Lille speil på veggen der....

Min kjære har hengt opp speilet vi kjøpte på låvesalg for noen uker siden, over hullet i veggen på Nathalies rom. Jeg syns det passet perfekt!
Mye bedre enn PC'n i allefall! ;)
Og for de som ikke har sett de utvalgte fargekombinasjonene rommet hadde før, kan d klikke på denne linken! ;)
Jeg driver å henger opp ting (enda!) rundt omkring i huset, vet jeg bruker lang tid på dette, men må liksom være helt sikker før jeg periferer de nye veggene mine. Innimellom faller jeg også for fristelsen i å kjøpe noe nytt, og disse er ett resultat av det!
Vet ikke helt hvor jeg skal henge de enda, men nå står de altså her mens jeg tenker. Dette skapet kom på plass i dag, etter at min kjære tilkalte Curt som bærehjelp (svintungt!)
Kurven på bildet malte jeg denne uken, for jeg er lei av utrolig mye mørkebrune ting fra den tiden jeg solgte Casa-Interiør. Har enda litt å ta av i kjelleren....

Mere bilder i morgen, må bare flytte den nye knaggrekken min 6 cm lenger bort først! ;)
Klem fra Nina

20 comments:

  1. Å så lekkert. Likte de hylleknektene så godt jeg!
    Herlige farger og flotte detaljer.
    Hm, å male de brune tinga høres jo kjent ut...knis...

    Ha en fin dag!
    Beate

    ReplyDelete
  2. Må bare si de hyllene på veggen der var fantastiske.
    Er det noe du har kjøpt nylig? vil du i såfall røpe hvoer??

    ReplyDelete
  3. Så flott:) og hylleknektene var lekre-

    Ja, det var jo stor forandring fra det som var tidligere, måtte se på linken.

    Håper dere får en flott søndag, og solen skinner, det gjør den endelig her nede-

    Klem fra Eli

    ReplyDelete
  4. Kjempesøtt ble det Nina. Og de hylleknektene er superfine, holdt på å kjøpe disse sist gang jeg var på Hamar.......tror det var de samme ihvertfall. Er de litt tunge? Jeg regner ihvertfall med at de blir med neste gang dersom de har de igjen.
    Er så koselig å følge bloggen din og alt det flotte du får til.

    ReplyDelete
  5. Veldig flotte hyller og knekter. Fint speil også. Passet der. Men, da jeg så på det andre bildet, det du linket til, så det ut som det var en liten innebygd hylle bak speilet. Vi hadde en stor innebygd hylle der vi leide. Den var så bra å ha! Kanskje hun vil bruke den etterhvert. :)

    ReplyDelete
  6. Kjempefint ble det :)
    Som så mange andre falt jeg for de knektene.. Hvor har du kjøpt de ???

    ha en fin søndag :)
    Klem,Kari

    ReplyDelete
  7. ååå så skjønt:) elsket hylleknektene, romantiske og utrolig lekre altså:) Lurer også på hvor du har kjøpt dem som så mange andre her. Perfekte spør du meg:) men du har det jo så nydelig og lekekrt både inne og ute og overalt du, virkelig en inspirasjonskilde altså:) ønsker deg og dine en fin søndag:) Klem monica

    ReplyDelete
  8. Hei.
    Som alltid koselig å lese bloggen din. Bokstavene dine passet jo egentlig bra der de sto.... noe utenom det vanlige... Tenk om du kunne dele noen tips om hagestell.... er jo proff der også (som på alle andre områder) har jeg sett. Er helt på jordet når det gjelder stell og deling av stauder og div. Takk for hyggelig lesing.

    TS

    ReplyDelete
  9. Så lekkert du har det!!! Elsket hylleknektene jeg! Hvor har du fått tak i de?? Og fargene var jo flotte!!! Morro å se på bildet fra før synes jeg- viser liksom hvor mye man kan (eller enkelte kan bør jeg kanskje si:P) få et rom til å få en helt annen følelse:) Nydelig!!! Og maling av det brune hørtes ut som en veldig kjent sak:P

    Ha en fin dag:)

    ReplyDelete
  10. Det er lett å se at du liker å jobbe med interiør! Bildene du viser gjengir varmen i det du gjør. Kjempekoselig pc-krok. Her får du nok masse inspirasjon når du sitter og blogger:o). Speilet gjorde seg der - gjenspeiler det vakre i hjemmet ditt:o)
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Solveig

    ReplyDelete
  11. ÅÅÅ så lekre hylleknekter!
    De har jeg lett etter, men fant de ikke her jeg bor...-måå ha de en gang!
    Veldig fine farve-sammensetninger,på vegg/interiør:-)
    Du er flink!
    ha en fin søndag,klem Hege.

    ReplyDelete
  12. Så fiiint, de hyllene var romantiske og fine !!

    Hvor har du fått tak i de???

    Kjempefint i forhold til før bildet ja !!! :)

    ReplyDelete
  13. Heisann
    Ser du maler med 80 glans på lister og tak,men lurer på hvilken glansgrad du bruker på vegger?Eg har brukt halvmatt ,men lurer på om eg skal gå over til 40 glans?så lurer på om du har noen erfaring med dette ??
    Du har det utroligt fint =)
    Mvh.Renate

    ReplyDelete
  14. Koselig innlegg som alltid Nina. Kurven ble kjempefin hvit. Hvitt er så lekkert, og alt ser renere og større ut da.

    Ha en fin søndag

    Klem ingunn

    ReplyDelete
  15. Så flott da!!
    Likte de hylleknektene kjempegodt, har vært på jakt etter slike uten resultat...de var knallfine:)
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  16. Så flott det ble med det speilet, må vel være fornøyd eieren av rommet også nå selv om hun har mistet hylla si!

    Klæm

    ReplyDelete
  17. Du verden for en forskjell fra før til nå... Vi har også noe i den gulfargen... Har planer, men ikke kommet så langt enda!

    Rommet ble veldig koselig, og du er virkelig flink til å få det fint!

    Ha en fin kveld! hilsen Margrethe

    ReplyDelete
  18. Der var det forandring fryder ja;o)
    Speilet ble lekkert;o) Og hylleknektene som flere har nevnt, var sletts ikke så gale de heller;o))))
    Klem
    Linda;o)

    ReplyDelete
  19. Så kjempefint det ble, og veeeldig lekre hylleknekter må jeg si ;)
    Er til stadighet innom bloggen din, du er til stor inspirasjon for en jente i nybegynnerfasen av blogg verdenen, og idag la meg til som en følger..håper det er iorden! Klem :)

    ReplyDelete
  20. Nyyyydelig blogg du har! Blir så inspirert av å titte innom. Lurer veldig på hvor du har fått tak i det søte & (og)-tegnet? Er på veldig utkikk etter det nemmelig...

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)