Wednesday, March 24, 2010

Det kom to paller med møbler....

To paller med møbler kom på døra i morges, og utålmodig som jeg er, kunne jeg jo ikke vente med å få min nye kommode i hus til samboeren kom hjem fra jobb. Svigermor har fridag på onsdager, og kom opp for å hjelpe meg.
Ble innmari fornøyd med den.....

De andre møblene er nå på tur til en kunde lenger uti fjorden her. Mannen hennes kom og hentet de få timer etter ankomst, og de sto pent i oppkjørselen og ventet i fineværet. Greit når det er så enkelt!

Eller har jeg begynt aksjon "Bli kvitt snøen!"
Jeg spar av ett par områder som jeg skal prioritere å starte med i vår. I tillegg fant jeg ut at den svarte plast-emballasjen fra møblene, kanskje ville hjelpe på om jeg la den utover snøen. Ser skikkelig idiotisk ut, men naboene må bare venne seg til mine gale påfunn.
I ytre strøk her i Romsdalen er det snøfritt nå, men inne hos oss ligger det opptil en meter på det meste, og jeg sank ned til over knærne i ett forsøk på å gå der stien er i hagen.

Heldigvis er det også bare områder her på Nesjestranda også, og Nathalie kom med disse på mandag.

Jeg fikk også en overraske i posten her forleden!

Hyggelige Jorunn fra Hønefoss hadde funnet noe som passet så innmari godt på rommet til Leon.
Inne i pakken lå denne skjønne bilen!
Tusen takk, Jorunn!!
Passer så absolutt på rommet til Leon, men akkurat nå bare MÅ han leke med den nede. Han har nemlig bare en bil fra før, og elsker biler!! :)
(Både å se på de, og smake på de....)
Nå håper jeg at jeg får gjort noe fornuftig i påska, som for eksempel å lagt noe listverk....
For vi mangler enda litt i gangen der garderobeskapene står.
Men først skal jeg fylle skuffene her med Leons klær.
Den bittelille firkanten i midten er også en skuffe, -det var jeg faktisk ikke klar over! :)
Nei, nå er det middags-laging!
Ha en strålende da

18 comments:

  1. Flott kommode;)
    Kunne tenkt me en slek en i å..
    Men det må bli litt ette kvart.
    Må berre bli ferdig med huset først!Ha en fin onsdag og nyt sola.
    Klem.

    ReplyDelete
  2. Ahh, fantastisk nydelig kommode! Skulle ønske jeg også hadde funnet slike kupp =)
    Og bilen var jo bare så hærlig! Elsker treleker :)
    Klem fra meg :)

    ReplyDelete
  3. Den var nydelig.

    Ha en fin dag =)

    ReplyDelete
  4. Fin kommode ja:))) og bildet haddet jeg glemt å sende kom jeg på nå;)))

    Tusen takk for gaven!!! Du er bare sååå snill!!

    ReplyDelete
  5. Hanne Margrete24 March, 2010 16:37

    Nydelig kommode! Den skulle jeg hatt på soverommet;) Håper snøen din forsvinner snart! Her i Os er den endelig vekke, og i påsken skal jeg til romsdal faktisk,nermere bestemt Bud så håper den er fraværende der og!

    ReplyDelete
  6. Ååååh noen møbler er rett og slett nydelige, og den der var bare et smykke av en kommode :)) utrolig fin var den.. Håper du får tint frem litt vår, huff det er nok leeeenge til vi får vår !!

    Ønsker deg en fin kveld i paradiset !!!

    Hilsen fra nord :)

    ReplyDelete
  7. Satans fin kommode det der. og den er jo som bygd for plassen den står på=)

    ReplyDelete
  8. Utrolig fin kommode!
    Lykke til med snø-prosjektet!
    Klem

    ReplyDelete
  9. Aldeles nydelig den kommoden!
    Klem

    ReplyDelete
  10. Å så flott kommode, helt superflott og hadde passet inmari godt her i huset, et eller annet sted.
    Koselig dersom dere kommer og besøker oss i sommer vettu selv om jeg får litt prestasjonsangst m.h.t den flotte hagen du har, hmm,jaja, du får ta den som den er. Du snuppa, jeg har forresten noen småspirer jeg har sådd i år, en del jeg har sådd litt for mye av. Dersom du har lyst på noen av de jeg remser opp nedenfor får du sende meg et pip så skal jeg holde de av til deg:
    Lagurus Ovatus 'Hare's Tail'
    Verbena Venosa
    Petunia Chiffon Morn F1 Hybrid
    Salvia Argentea
    Physostegia Virginiana 'Rose Queen'

    ReplyDelete
  11. Oi oi, så flott kommode! Og hagen din er jo kjempe imponerende! Jeg har begynt hagevåren men innser at jeg har langt igjen til å få en så flott hage som din! Det er akkurat som om jeg får mer og mer naturhage hvert år siden jeg ikke helt klarer å holde tritt med alt som vokser og gror der det IKKE skal vokse og gro ;-)

    ReplyDelete
  12. Hva med å gi Leon litt flere biler?
    Nei trenger heller en lysestake og en kommode.

    ReplyDelete
  13. Det var en helt nydelig kommode Nina.
    Litt artig med en liten skuff som ikke ser ut som en skuff da;) et lite hemmelig rom ;)

    Så fin bil lille Leon har fått. Han er ve som gutter flest han da...biler, biler og atter biler... :D

    Klem,Line

    ReplyDelete
  14. Hehe sitter å ler litt for meg selv da jeg så en av kommentara nede på sia her. ;o)) Ere mulig da.
    Knall kommode var det berta, kvanta costa???
    Her smelter snøen godt så det skal bli godt å se litt gras igjen nå.

    Nattaklem fra meg :o)

    ReplyDelete
  15. Hei god morgen
    alltid koselig å titte innom bloggen din .-)
    Kjempe fin kommode ,har den serien selv og er veldig glad i de møblene,masse lekkert i serien.
    Gleder meg tilå se hagen din ferdig må si du har vært flink med det du har fått til så langt
    Ha en fin dag
    Klem Anita

    ReplyDelete
  16. Hei :-) Jeg vil bare informere deg om at jeg har en GIVE AWAY på min nyåpnet side. Du kan vinne et lekkert swarovski armebånd. Håper du vil delta :-) Maria

    ReplyDelete
  17. Veldig koselig tekst og bilder, som vanlig! Hva har du behandlet gulvet med for å få det så lyst og fint? ... og hva gjør du med ugress? ... og tips til å bli kvitt håpløs skvallerkål? Du kan så mye, så her er forslag til senere, nyttige blogginnlegg for oss følgere. Ha en god kveld. Mette

    ReplyDelete
  18. Huset på landet25 March, 2010 23:38

    Helt utrolig!!!
    Kan ikke forstå hva noen kan få seg ti å si...
    Kjære Nina!
    Fortsett bloggen din som du gjør!
    Du skriver helt fantastisk. Jeg blir i strålende humør av å lese det du skriver. Kjenner meg igjen i det meste. Sønnen din har det helt sikkert fantastisk som han har det, uansett hvor mange biler han har.
    Stå på videre!

    Og Nina: Ser du skal til Lillehammer til sommern, (oflg. komm. hos Lenes hus og hage-blogg) Så hvis du kommer til Fredrikstad noen gang, er du og dine hjertelig velkommen til en kaffekopp i Huset på landet!

    Klem fra Line

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)