Friday, November 18, 2011

Tenk, 6 år.....

I dag er det faktisk 6 år siden jeg møtte min kjære for første gang.
6 år siden jeg så han gå ned trappa på Maxime, for å møte meg....
6 år siden jeg tenkte oi, han var høy, men faktisk minst like kjekk som på bilde.

Jepp! Internett duger til så mangt, også å finne seg en mann. ;)
Noe må man jo gjøre når man sitter hjemme med 3 små barn.....

Dette var det første bildet jeg fant av han:
 PANG!
Han traff meg, gitt! Soldaten min.....
 Skjebnen ville det vel slik....
Og bra ble det <3
 Verdens beste pappa...
 Og  en flott samboer
Men ingen er perfekt.
Jeg sitter her og blogger om han, mens han sovnet på sofaen, og tuslet derfor opp og la seg.
;)
Ikke har han lagt om dekk på bilen min enda heller, men jeg tror ikke jeg vil bytte han ut for det...

Stappmett på Andreas nybakte foccasiabrød og ovnsbakte scampi......
GOD HELG!!!

13 comments:

  1. 6 år:) Gratulerer :) Her blir det 10 års bryllupsdag neste sommer :) jammen går tiden fort :)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med årsdag, så koselig !!!
    Ja internett kan brukes til så mangt ;)

    Ha ei riktig fin helg, Nina !!!

    Klem :)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med årsdag!:) Jeg har også min egen Andreas og er veldig fornøyd med det!;)

    Kos dere masse! God helg!:)

    ReplyDelete
  4. Grattis med guttungen berta. <3

    Vi får holde på ungdommen. hihi

    Klem klem :o)))

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med de 6 år! Ja, når vi endelig finner mannen med stor M, holder vi på ham tross feil og mangler;) Klem fra Eli:)

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med 6 års jubileum :)) Du skriver like bra som du alltid gjør. Ha ei nydelig helg! :) Klemmer fra Cecilie

    ReplyDelete
  7. Så koselig. Internett er fint også til dating.

    God helg!

    ReplyDelete
  8. Gratulerer Nina,må få si at mannen din er skikkelig sexy, en riktig godbit ;-) Syns ikke du skal bytte han bort nei,virker som en stødig kar det der.Så flott at det går an å møte noen over internett,prøver få ei venninne av meg,som også sitter hjemme med barn,å prøve møte noen over nettet.Kanskje jeg skal vise henne bildet av mannen din,"dette kan du få" kan jeg si da.Ønsker deg en superfin helg. Klem fra en fast leser Karin

    ReplyDelete
  9. Så herlig, Nina! ♥ de kan heilt sikkert få jobb som modell begge to, om det skulle ønska det ein dag, hihi... Stunning begge to! :)

    klem Lina

    ReplyDelete
  10. Grattis!!!
    That's Amore!!!

    ha en mysig kväll
    Kramis Tina

    ReplyDelete
  11. Gratulerer med 6 år!! :D

    Selv om de ikke er perfekte på alle kanter disse mannfolka, så er de jammen meg gode å ha :)

    ReplyDelete
  12. Tillykke! Eller gratis hedder det vel, eller? Nå, men hvor var det en sød historie. Manden min sover her ved siden af mig på sofaen, men godt de også kan så meget andet!!!!
    Hilsen Skipper

    ReplyDelete
  13. Ja, Nina.. Du har en vakker mann.. Men, sannelig er du ganske vakker selv også da...Og en sans for detaljer som gjør meg grønn av misunnelse! klem,klem fra silje

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)