Friday, April 13, 2012

.........

Det går fremover! :)
Det skal bli så godt med litt utvidelse av huset, -og ett ekstra soverom, som til nå har stått nesten urørt pga prosjekt bad.
Jentene gleder seg stort til å få nye rom, for det er ikke å putte under en stol at det er like enkelt å dele rom med tvillingsøsteren alltid. Nå havner storesøster ned på "pensjonist-soverommet", -det store soverommet i første, som ble bygget til pensjonist-tilværelsen til de som hadde huset før.
Mor gleder seg mest til å få ta ett bad innendørs igjen, etter 4 år uten badekar. Jeg er nemlig en liten badenymfe, som elsker å ligge i bløt, for så å skrubbe legemet meg grov hamp. :)

Nei, må vel kle på sofaen med nyvasket trekk, så det blir mulighet for litt sofa-kos i dag også!
-Det er jo fredag!


4 comments:

  1. Godt at det går framover :)
    Skjønner at du gleder deg :)

    Er spent på å se det ferdig!

    ReplyDelete
  2. Ååh det blir lekkert berta! Men du må be gubben jobbe fortere. hihi

    Ha en super helg. :o)

    Å forresten, ja hagemessa var ikke så bra som jeg hadde trodd. Litt for mye maskiner og annet tull. hehe

    Klem klem fra meg :o)))

    ReplyDelete
  3. Badekar er luksus!!:) Gleder meg til å se resultatet!:)

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  4. Hei på deg, stikker innom en tur for å takke for den fine gaven jeg var så heldig å vinne inne hos Simone. Overlykkelig er bare fornavnet mitt nå ;))
    Klem fra
    Medusasverden

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)