Thursday, May 10, 2012

Det perfekte liv.....

I går innviet jeg og min venninne verandaen for i år, -uten pledd og polvotter. ;)
Dessverre var jeg mer lysten på å sitte i godt selskap å spise sjokoladecroissants og jordbær med vaniljekesam, enn å knipse det hele, så bildene ble tatt i dag. 
 Jeg har ikke plantet ut noen andre blomster enn pinseliljene som har stått der den siste måneden, for dette været er ikke å bli klok av. På lørdag ble flere av rosene mine forsfrosset, og jeg orker ikke å punge ut i dyre dommer på blomster som Mr Freeze skal ta knekken på.
 Av alle ting har oliventreet stått ute her hele vinteren, og det ser ut som det fremdeles er i live.....(!)
 Litt puter fra butikken min hører med.
 Det er grønt i Paradiset nå. Alle naboene har klippet plena minst en gang, og alt skyter til værs i rekordfart.
 Har hatt ett par kjempefine dager, og kjenner at solen har stekt i ansiktet mitt nå. Deilig.
 Det grønnes i hagen, og Leon har trillebåren klar til å hjelpe mamman sin. <3
Jeg må vel nyte det så lenge det varer, for jeg har beriket plenen min med ugresskverk, så her blir det nok brunt i noen uker......
Det virker som det ikke er ett spor av negativitet i livet mitt for tiden.
-Og det er det ikke heller, for det er torsdag og jeg har kost meg med favoritt-programmet på tv og nytt ett glass rødvin.
I grunnen er livet ganske perfekt!
;)
-Inntil i morgen, for da er det meldt regn og vi skal ut å plukke snegler...... *Blæh!*

5 comments:

  1. Utrolig. Hagen min har tatt igjen hagen din siden du dro for bare noen få dager siden. Her har det eksplodert.

    Jasså du perfekt liv hahhaaaa, ja har lest om at alle bloggere vissnok har den mest perfekte mannen de mest perfekte ungene osv. Ler godt for meg selv. Kunne godt ha gitt den en kakk i kåldisen alle mann i blandt. Men snegler nei det har jeg ikke. Tilnærmet perfekti liv likevel da kanskje. Hihihiii:) KLÆM!

    ReplyDelete
  2. Ehm. Mangle det perfekte huset da men. '
    Filmen va go den.Har kost meg med den mens jeg rydda rommet mitt. Kjekke greier å ha et slikt rom som jeg har. Plass til å legge nedpå slitne heltinner( deg), scrappe, sy, og chatte. så kan gubben sitte med tvn sin poden med pcn sin og jeg være i mitt lille perfekt himmelrik av et rom. Riktig nok uten 10 meter store roser, stakitt gjerner og en død kjæreste nedgravd i hagen utenfor a la filmen. Næh nå ravler jeg. På tide jeg blogger igjen tror jeg. Men først søvn. jeg har da vel sittet lenge nok oppe igjen hehe.:))

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder og avslappende stemning! Ingenting er som vår og følelsen den gir oss!
    For kaldt her hos oss ennå også til å plante ut sommerblomster. Selv om jeg nesten ukke kan vente! :-)

    Ønsker deg en flott fredag!

    ReplyDelete
  4. Så fantastisk fin uteplass du har! Herlig :-)

    Oliventreet mitt har vært HELT vissent i hele vinter (det har stått inne), men jeg har vannet det sånn innimellom og nå kommer det jammen masse nye skudd! Hurra!!

    Ha en herlig fredag!

    ReplyDelete
  5. Nydelig terrasse! :) Deilig å kunne ta den i bruk :) Gleder meg til å nyte vår fullt ut i sommer også :)

    Har så langt satset mest på blomster som tåler litt kulde jeg også, er dårlig på å huske å ta de inn :P

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)