Friday, April 26, 2013

Min nye butikk.....

Siden huset står på hodet, med vrengt sofa, uten sengetøy og stoler på halv åtte, tok jeg heller med meg kameraet i butikken i dag. Vi har jo ikke akkurat ligget på latsiden her denne uka.....
 Jeg bare ELSKER å innrede med hagestæsj i butikken!
Har igrunnen lyst på ALT selv, men det vil dessverre ikke kontoen min være med på. :(
-Får bare nyte synet av det her, og være lenge på jobb.....
Mens jeg har dandert i butikken, har Sati gjort en fenomenal jobb med å besvare mailer og pakke varer til kunder andre steder i vårt vidstrakte land, og da sørget for litt inntekt.
Moldenserne er som vanlig supertrege, og jeg LOVER at dere ikke gjør meg rik, altså! *Rekker tunge* (men jeg går ikke konkurs denne uka, altså!)
Nå håper jeg bare på en flott vår, og en nydelig sommer. Mere blomster kommer også, forresten!
 Snille Sati skal ha åpent noen timer 1. mai, mens jeg fyller opp varebilen og kjører til Orkdal og Malvika.
Ønsker du å kjøpe eller se varer fra butikken, -så ring oss! ;) ( tlf 71241323 el. 93218331)
 Alt du ser på bildene, har vi tatt inn i svært få antall. Kun 2 vinger, 2 sett fuglebur og to sett med kroner. Man aner jo ikke hva som går, og det siste jeg ønsker er å sitte igjen med en haug med hagevarer i september.......
 Dette fuglebadet har vi bare ett av da, og jeg aner ikke om vi kan skaffe flere om noen uker. (Ny leverandør)


 Er meget fornøyd med deler av butikken, men mangler litt blomster....
 Tøffe smijerns-gjerder til en rimelig penge..... <3 p="">

 Dette fuglebrettet MÅTTE jeg ha da. Kjære vene hvor flott det var! :)
 Det var ikke så enkelt å få plass til den enorme paviljongen i butikken, for den var større enn det jeg forestilte meg. Enda mangler vi taket da, så vi får se om vi får det på.... ;)

Mye bedre når ting blir bedre enn det jeg forventet:

Litt kjøkken....

Håper dere likte min "nye" butikk!
Ha en flott helg!

11 comments:

  1. Hei:-) butikken din er bare så fin, mye fint du selger også:-) var mye fristende der ja;-)
    Ønsker deg ei flott helg:-)
    Klem fra Linn

    ReplyDelete
  2. Hei
    Flott butikk - forstår ikke helt hvordan det kan ha gått meg hus forbi at du drev butikk....
    Uansett - nå vet jeg det og den er kjempefin.

    ReplyDelete
  3. Flotteste butikken ever! Hvis(når)jeg skal på de kanter, kommer jeg til å ikle meg lommebok og kjøpetryne ;) Ha en toppers dag!

    Klem fra Eli:)

    ReplyDelete
  4. Så mye fint du har nå:) Er de hvite og grå hengelampene til salgs:)?
    Ønsker deg en fortsatt koseig helg:)

    Ps. vi blir veldig glade om du vil like siden vår på facebook:)<3

    Klem klem fra Myrullpiken<3

    ReplyDelete
  5. Hærlighet så mye lekkert, der kunne jeg garantert ha gått bananas. Lykke til med den.
    Klæmmer Susanne

    ReplyDelete
  6. Herligalondon for en vakker butikk!!!
    Snakk om masse snop der ja......oj,oj.....

    Ha en flott ukestart og håper det står kø utenfor butikken :)

    Smil og klem
    Camilla .

    ReplyDelete
  7. Hvor er den flot din butik :)
    Der var mange ting der godt må komme hjem til mig :))

    Knus Birgitte

    ReplyDelete
  8. Så mye lekkert,- og gratulerer med ny butikk:)
    Men si meg,- er du gartner også? ;-)
    Du har jo skikkelig peiling på planter! Tusen takk for gode tips!!! Jeg holdt faktisk på å kjøpe Pipeholurt etter tips fra en annen blogger (eller var det deg??) i fjor sommer,- nydelig plante, men den var så dyr i forhold til vilvinen, og siden jeg skulle ha 10 stykker, kom økonomen i meg fram;-)
    Men nå ser det i alle fall ut til at vilvinen har klart vinteren,- det er alt kommet små knopper ut fra de "døde" greinene.
    Men kanskje jeg skal prøve Pipeholurt rundt rosebuen? Tror jeg må en tur til gartneriet snart og sjekke ut den og humle!
    Ønsker deg en fin uke:)

    ReplyDelete
  9. Wow...for en utrolig flott butikk du har:)
    Her var det virkelig mye flott og masse inspirasjon:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    ReplyDelete
  10. Så utrolig mye godis til hagen!!!! blir helt satt ut, og ønsker meg ca en av alt du har ;-)
    håper moldenserne våkner å skjønner at her må det shoppes snart!!!
    Ønsker deg en riktig så fin ukestart!!!

    ReplyDelete
  11. Sender du smijernsgjerdet? Hva koster det i så fall?

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)