Tuesday, April 29, 2014

Trøtt..

Jeg er så trøtt for tiden at jeg lurer nesten på om noen doper meg.
Tror det må være noe med været, etter dagesvis med bikinivær. Nå er det kjøleskap-temperatur, og det frister overhode ikke å gå ut. Jeg vil bare sove.
I morgen venter en gledelig jobb på meg butikken, -som har noe med en klut, såpe og ett tak og gjøre.  ....
Håper det kommer så mange kunder at jeg ikke rekker det! ;)
 Sati, min gode hjelper i butikken, jobber nå bare med nettbutikken, og har fått eget rom til dette. Kjekt at det øker på med bestillinger, -men det aller flotteste er at vi har få klager. Det de fleste klager over, er at vi er utsolgt for ting når de har tenkt å bestille!!!
Er jo ikke akkurat IKEA, så vi bestiller jo ikke inn store kvanta av varer, -men heller teste litt ut hva folk liker, og prøve å skaffe de inn igjen.
Tingene du ser på bildet, bortsett fra brettet og bøkerne, finner du her: www.paradisetinterior.no 


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)