Thursday, April 10, 2014

Ny farge på veggene i nylokalet!!

Jeg har vært og malt i vårt nye butikklokale, men rakk bittelitt kos da jeg kom hjem.
Jeg har fått fargen spesiallaget til butikken, og gleder meg STORT til å få begynne å innrede. Må bare male strøk 2 først.....
 Min venninne som har laget fargen til meg, kaller denne Paradisets Sand. Jeg mener den minner mest om fargen i sølepyttene når en hoppet i de med støvlene (ja, det var grusveier der vi vokste opp, da vi var barn...) -og syns den burde hete Paradisets gjørme! ;)

I morgen har jeg leid inn malehjelp, så da blir det vel fremgang!




1 comment:

  1. Den fargen så jo bare helt nydelig ut!!! Akkurat sånn som jeg leter etter til stua :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)