Monday, July 7, 2014

Det ser temmelig svart ut!!!

Hva kan man si...
Gikk tom for hvitmaling, og fant bare svart.... 
 Så vips ble også gulvet i hagestua mørkt.....
(Lampa finner du HER!)
 Og kjøkkenbenken min.....(!)
Forandring fryder, og blir man lei, -er det jo bare å male på nytt!!
Når det gjelder pidestallen min, er det lenge siden jeg bestemte meg for å male den, men har ikke hatt tid. Gulvet er ikke svart, -bare nesten, og så gjør det ingeting om jeg søler med jord!!!
Kjøkkenbenken har jeg ikke vent meg helt til enda, men vi får se hvordan det blir når vi får ting på plass.
De nye håndtakene bestilte jeg på messen i januar for å ha på salongbordet mitt i stua. Ikke rukket det enda, så vips havnet de her!
De ligger i nettbutikken vår HER!
Jeg er forresten ferdig å male 12 av 16 vindu, 2-3 strøk rundt alle de 96 rutene.
Har vinduene i bakveggen igjen, men har ikke pusset de enda, -og det tar enda lengre tid!
Den neste personen som forteller meg hvor heldig jeg er, kan få komme å ta de to siste vinduene!!!
Lei.com!




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)