Saturday, July 12, 2014

I fyr og flamme!!

 Jeg har hatt arbeidslørdag i dag, og er tydeligvis ikke ferdig å jobbe enda.
Fikk jo utrolig mye nytt inn denne uken, og innimellom kundene i dag, har jeg pakket opp som en gal, og prøvd å ta bilder til nettbutikk og Facebook.
Fikk også pakket opp denne i dag, -og den andre ble med meg hjem!
Bilder kommer når jeg får hengt den opp i hagestua!
Denne sjeken er på lager nå, og koster faktisk bare 1990,-
Har den også i stor utgave......
Diger klokke!
60cm i diameter og steintøff! Du finner den HER!
 Elegant og flott for flaskesøl finner du HER!
 Ny lampe med løvehode HER!
 Har ikke rukket å legge inn den nye ball-lampen enda, men det er først og fremst fordi jeg glemte å måle den før jeg dro hjem. (Løper rundt med penn, papir, tommestokk og kamera før jeg stikker hjem...! Ett syn!!)
 Denne flotte lykten rakk jeg knapt å pakke ut i dag, før den første forlot butikken. Har derfor kun 1 igjen i nettbutikken HER!
Og min favorittlampe som jeg kjenner jeg MÅ finne plass til hjemme, evt bygge på huset...
Den er fra Riviera Maison, og du finner den i nettbutikken HER!
Siden jeg sloknet på sofaen i hagestua etter middag i dag, er jeg selvfølgeig lys våken nå, og tenker meg ut for å henge opp lampe og klokke mm der ute. Lover nye bilder i morgen!


1 comment:

  1. Masse fint! Forøvrig så jeg deg i et hageprogram for ikke så lenge siden! Det var kjempekoselig! :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)