Friday, February 20, 2015

Lysekroner gis bort!!

Det er jo helt vanlig å gi innflytningsgave når noen flytter. 
Det er derimot ikke vanlig å gi en interiørbutikk innflytningsgave, derfor ønsker jeg å gi bort to i steden! 
Siden disse lysekronene tar fryktelig stor plass på lageret, var valget enkelt å ta. (Litt egoist må man jo få lov til å være!) 
-De er begge i samme modell, 6-armet og inkl takkopp, i to ulike farger. Veil koster de 1449,-
 For å vinne den hvite legger du deg som følger på vår Facebook-profil: Paradiset Hage & Interiør, deler bildet, og skriv en kommentar, slik at vi ser du er med.

For å vinne den grå legger du deg som følger på Instagram-kontoen til butikken: PARADISETINTERIOR, deler bildet av lysekrona og skriver #jegvilhanylysekrone under.
(Jeg får nok delt bildet på den siden i morgen, i mellomtiden kan dere finne det på min IGkonto: NINA_I_PARADISET)
Håper dere syns dette er kjekt da!
Selv syns jeg det er utrolig festlig med mye respons!
Artig det! :)
Ha en strålende helg!

Nina

1 comment:

  1. For noen flotte lysekroner. Skulle gjerne vært med på dette,
    men siden jeg verken er på facebook eller instagram så
    er det visst ingen mulighet for det. Dessverre.
    Men kan jo linke til det på bloggen min.
    Lykke til i ny butikk :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)