Wednesday, May 27, 2015

Hverdagsgleder....

Koser meg stort i butikken min om dagen. Har fått inn så mye fint, og syns det er kjekt å ha ett såpass "komplett" utvalg. 
Noe forsvinner riktignok fort ut igjen, men jeg lærer stadig vekk, og tar inn ekstra av de populære varene. Det finnes bare noen grenser for hvor mye vi klarer å klemme inn på lageret.
I dag var jeg oppe på møbellageret og hentet en stol i Hampton-serien vår. LITT stor, ellers utrolig flott. Har både 3-seter (bildet over) pall og 2-seter i denne fargen inne nå. Dette er den samme modellen som sofaen min hjemme, men jeg har i grå velour.
 Ellers er en av mine favoritter i butikken, denne flotte veggvasen, med knagg fra Riviera. Har så lyst å ha en sånn hengene ute i hagestua, så jeg må låne med meg en hjem og prøve i helga. Den koster 349,- inkl knagg & ring. (du finner den HER)
 I morgen venter jeg inn mer varer, men det er ikke mer enn en palle, tror jeg. I går sto jeg ute i pøsregnet og losset 3 paller alene. Det var glamourøst.... *haha*

Tuddelidu!
Plutselig tilbake!
Nina



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)