Wednesday, September 23, 2015

Heldig....

Vi kom hjem fra ferie kl 05.00 på søndag morgen, så var det 3,5 timer i horisontalen, før det bars avgårde i barnedåp til min vakre tantejente. 
 Er så innmari stolt av flinke mammaen min som både har sydd bunadene som både hun, datteren min Nathalie, og søsterene mine Linn, Tonje og Mona hadde på seg denne dagen. Min også, men jeg valgte å hoppe i noe enklere etter ferien, dåpskjolen og bakt denne kaken....
Fine Miranda.....
Maria var den første som brukte denne kjolen.....
 Nathalie'n min og Charlotte-linselus.....
Flotteste mannen står i bakgrunnen, og nummer 2 i forgrunnen! ;) 
-Stefaren min, altså.  :)
Stefar er egentlig ett litt "slemt" navn, syns jeg, men når min ekte pappa døde da jeg var baby, -kommer jeg ikke nærmere en far. Dessuten kaller min farmor han for sin svigersønn, og det er jo fint, ikke sant!  ;)  Så glad i disse "utvidede familiene" og syns det er flott at min bestemor kaller seg oldemor til min søsters datter. 
 Jeg er heldig....


Blogginnlegget skulle vært laget på søndag!
Her henger man bare litt etter......
Nina


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)