Sunday, September 20, 2015

Tilbake fra ferie..

I min hektiske hverdag, er det godt å kunne senke skuldrene helt og bare koble ut for noen dager, og en av plassene jeg girer helt ned er "på hytta" som mamma kaller ferieleiligheten i Oba, Alanya. 
Forrige helg tok jeg med de 3 minste ungene, samt søsteren min Tonje til Tyrkia for å nyte litt sol og bading. Jeg har riktignok både besvart kundetelefoner og mailer fra bassengkanten her, men kan nevne at vinflaska jeg dro med meg fra tax-free'en, ikke en gang ble åpnet.
Jeg som er så glad i vin, drakk bare vann og juice!

Leilighetskomplekset ligger rett ved stranden, og bygningen på bildet over her, er det samme som det midt på bilder under.
Leon elsker standen: Badeliv og sandkasse i ett!
Tvillingene mine ble så skuffet da den opprinnelige turen de skulle på i sommer gikk i vasken, derfor måtte jeg lage en "plaster-på-såret-tur" til de. Jeg trengte også selv litt sol og sommer, for man blir jo litt utmattet av så mye jobbing.
Etter en halv uke savnet jeg jobben min innmari mye, og syns jeg er heldig som ikke trenger mange dagene for å komme meg ovenpå. Det var imidlertidig fantastisk å få så flott kvalitetstid med ungene da, samt ha god hjelp av søsteren min, og trivelig med selskap når en er ute og spiser.
I morges var det så kjekt å komme hjem til mannen og eldstedatteren igjen, og neste gang er det hennes tur til å bli med på "hyttetur". Det er jo ikke bare-bare å ta fri fra skolen når en er 17 og går på internatskole.
En liten hilsen i form av en sjelden baderomsselfie fra meg! ;)

1 comment:

  1. DA habt IHR ja tolle TAGE verbracht,,,,
    und die KINDER sind sehr süß...
    habe noch einen feinen ABEND
    BIS bald de BIRGIT

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)