Sunday, January 24, 2016

Familiehelg.

Utsikten fra sofaen, -der jeg er parkert med Mac'en på fanget for å prøve å gjøre viktige ting, men så er det så mye kjekkere å lese nyheter, og titte på tv. 
I dag har vi vært i bestemors 85-årsdag, og kost oss sammen med vår store familie. 72 gjester tilbords!
 Bestemor ønsket røde roser på bordene.
Jeg handlet inn, samt bokstavelig talt gravde frem noe eviggrønt fra hagen, og mamma laget oppsatser.  15 stk faktisk!
Her er en snap fra henne i går. Syns hun er flink jeg! :)
Syns det er så kjekt når en stiller opp og baker, og hjelper hverandre med sånt.
Nå gleder jeg meg til slektstevne i sommer, -der vi da skal pynte med markblomster i gammelt porselen og mugger. Legger også inn ett ønske om finevær, -noe vi fortjener etter en ræva sommer sist år.
-Jeg er liksom litt bedre på pynting og ordning, -for jeg er en katastrofal baker! Må se til å få byttet ut den ovnen min snart, slik at jeg faktisk kan prøve å få til noe.....


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)