Sunday, January 17, 2016

Ikke alt er like enkelt....

 Som å putte innholdet fra ett dobbelt så stort bad, til ett med halv størrelse, nesten uten skap....
Jeg har i alle år hatt både sokker og undertøy på badet, og jeg elsker å handle såper og kremer, så skapene mine på badet er INNHOLDSRIKE!
Nå skal vi tømme badet i hovedetasjen for å først gi det en omgang med slegge og meisel, og da må håndklær og badtilbehør til 5 personer flytte opp på lillebadet.

Mye har gått i søppelbøtta, og endel har kommet på plass.
Dette badet har en merkelig løsning med disse store hyllene inne i veggen, men jeg insisterte på å utnytte den plassen som kunne brukes, så dette er laget mellom det gamle reisverket på huset. 
Det er ikke akkurat så vakkert, men jeg får kløe av å ikke ha plass til det jeg trenger på ett bad. 
-Jeg skal lage en hylle inne i skapet her, avgjort i dag!
Boksene inneholder neglelakk og små reiseflasker. 

er det lys inne i hyllen ved doen også, men der gikk her tidliger, og siden vi ikke bruker dette badet noe særlig til vanlig, blir det avglemt gang etter gang å kjøpe ny. Sikkert bare jeg som har det slik! ;)
 Kommoden vi har hatt på badet nede med alskens undertøy, havner straks rett utenfor døren her, og ting jeg sjelden bruker, putter jeg i hatteesker på soverommet.
Noe er da også kjekt å ha innen rekkevidde, så dere kan jo gjette hva som passer perfekt i eska til solbrillene mine.....?
-Ett hint: Det er bare vi damer som bruker sånt! ;)
 Tenkte jeg skulle henge opp en liten hylle under sminkespeilet, for jeg tror det hadde vært praktisk.
Jeg kan altså ikke skjønne hva de uten skap på badet gjør???
-Og jeg har jo ikke flyttet opp sjampoflasker og kremene mine enda... *oppgitt*
 Planene til ny-badet kommer senere, og selv om jeg har endel av innredning og speil fra før, koster altså disse dusj og do-duppedingsene flesk, så det er godt man har arv å bruke av! ;)





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)