Wednesday, April 6, 2016

Det var den påska!

Du henger litt etter når du legger ut bilder av dine dekorerte påskeegg en uke etter påske, liksom! 
Bedre sent enn aldri! *Ler* 

Hver gang jeg har tenkt å blogge de siste månedene har det plinget inn en melding fra en person på Messenger. Innholdet er stort sett likt hver gang, og kilometerlangt. Ikke det at det akkurat var noe vondt i de, -men ikke så ille spennende heller, bare så sinnsykt mange. 
Til slutt måtte jeg bare blokkere vedkommende fra å sende meldinger, fordi jeg ble bare så lei, og jeg mistet jo totalt fokuset på familiekos og blogging, så det gikk ikke.  Her høres det ut som jeg ser på blogging som familiekos, -men den eneste form for familekos innenfor bloggriet er det en kaller bloggefilm. Det er når mannen setter på en film jeg ikke liker, -da sitter jeg ved siden av han og jobber på laptoppen, og "later" som jeg følger spent med på filmen. Kunsten er å le når han ler.... ;) 
 Derfor kommer altså påskeeggene mine 2 uker for sent! ;)
Rakk å ha en hel dag med påskeverksted med jentene etter at mann og sønn hadde dratt på hytta på Skeikampen, men i år ble eggene mine noe enklere. Gjenbruk av dekoren fra Lene Bjerre-lysene.
PS Det er bedre med sen påskepynt en sen mens.... :)

Nei, jeg er ikke gravid, selv om det ser sånn ut. Det er bare Cola ;)

Ha en fortreffelig onsdagsaften!

1 comment:

  1. Haha! Den "bloggefilmen" kjente jeg meg igjen i, du! Ha en flott helg!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)