Tuesday, April 18, 2017

Påska er over

Jeg får mer og mer dilla på gull. 
Det er så varmt og fint, og går helt fint å blande med all kromen, og det blir bare mer og mer av det i stua mi. Tror jeg vil innrede badet mitt med gulldetaljer når den tiden kommer (Ja, det ble utsatt ett år)
 Jeg planlegger også ett rom til datteren min der nesten alle detaljene blir gullfarget, og vi gleder oss stort til å få begynne å innrede. Mye som må gjøres først, da gulvet må få varmekabler og vegger platelegges, men å lage tankekart til innredningen er jo halve gleden!
Charlotte har bestemt fargene selv, og jeg har funnet frem forslag. Hun elsker dekoren på brettet mitt i stua, men vil ha blå detaljer, -ikke rosa. Innlegg med bilder kommer!

Det er mange prosjekter som står for tur hjemme i Paradiset. Dessverre er ikke formen min 100% enda, men skal på sykehuset i neste uke for å sjekke en vond kul ett sted en ikke skal ha kuler. Da blir jeg sikkert også psykisk mer oppegående, forhåpentligvis.  Har gått og kjent på dette lenge nå, men egentlig livredd for å få svaret. Jeg som vanligvis alltid er frisk har virkelig hatt en vinter jeg aldri vil glemme, og det er kun når jeg holder på i hagen at jeg klarer å koble ut helt.
I morgen skal jeg ha hjemmekontor, og en runde med fotografering. Det skulle jeg egentlig gjøre i påsken, men jeg var ganske enkelt for sliten og trengte avkoblingen.
I kveld slapper jeg av med god samvittighet da vi har stått på som noen helter på jobb i dag, og i går utrettet vi mye her hjemme. Mer om dette kommer her senere.
Ellers blir SNAP: ninaiparadiset oppdatert til tider, og min egen Instagram: nina_i_paradiset.  :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)