Wednesday, April 2, 2008

Dyr kunst...

-er ikke noe for meg!
Jeg skjønner meg bare ikke på de som tapetserer veggene sine med kunst i alle mulige farger, tett i tett!
En ting jeg skjønner er å investere i kunst av skattemessige fordeler, men noen bilder holder seg vel finere innpakket i ett skap??

Det er vel ingen som leser dette som kan forestille seg at jeg har malt abstrakte bilder noen gang, men det har jeg altså! Hengt over sofaen har det også gjort, men fruen kom over sin blå periode en gang på 90-tallet så bildet er forlengst utbyttet!

Over tv'n henger dette bildet:
Det er kjøpt på Skeidar for snart 6 år siden og var innflytningsgave til meg selv.
Jeg er like glad i det enda! Husker ikke hva det kostet, bare at det var halv pris på det pga. en skade som jeg enda ikke har oppdaget!

Bildet under henger over grå-sofaen er en tegning i pastell-kritt av en ung, entusiastisk kunsterspire
-meg! *knis*
Kunstneren er forduftet, bare bildet er igjen!
Er litt glad i det allikevel, så det skal få ny ramme og passepartour før det kommer opp på veggen i Molde.

Ellers har jeg vært litt mer produktiv i dag, og skiftet glass i to vinduer. Kitting er ikke helt min greie, altså! Møkkajobb!
Tom for kitt ble jeg også, så det mangler over en meter!

Mitt gamle kjøkkenbord har blitt hvitt, men må nok ha ett par strøk til.
Nei, nå er det senga her. Har nemlig en laaang liste over ting som skal gjøres før jeg begynner å jobbe igjen, så jeg må bare stå på!

4 comments:

  1. Heihei!
    Er jo imponert over kunstneren!
    Lykke til med alle dine prosjekter!:)
    Ha en superfin dag!
    Klem fra chatrine:)

    ReplyDelete
  2. Husker du det gamle bordet vi hadde nede i kjelleren på Kolberg? Ikke sikkert du såg det en gang... Skal ta bilde av det, så vil jeg ha en vurdering av deg om det er noe å ha. Vi kommer sikkert til å selge både bordet, sofaen som hører til og seksjonen. Gammelt, gammelt etter farmor.

    God helg til deg!

    ReplyDelete
  3. Flink kunstner!! Så det bor en Ståle her på øya?? Hmm! Har faktisk ikke sett om han, mon tro om han er medlem av hagelaget??!! Har ikke vært så mye på hagegal; er mere på hageselskapet og pellisnettet! ha en strålende hegl!

    ReplyDelete
  4. Sjekk Bloggen min, for pokker!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)