Friday, February 27, 2009

Tvillingenes nye hylle.

Hengte opp tvillingenes ne hylle i dag, slik at de får noe nytt å komme hjem til.

Mangler skikkelige kroker, men jeg satte inn noen små stifter der de skal henge, slik at jeg kunne dekorere litt allerede.

Marias seng bærer litt preg av den forrige eierens turning i senga....
(svai!)

Flere bilder fra rommet deres finne her!
(New shelf for my twin-daugthers room. I made it myself.
More photos of their bedroom in the link abowe)

Ellers har vi fått utrettet en hel del i dag, men det kommer jeg tilbake til i morgen med nye bilder. Er utrolig sliten nå, og tanken på senga frister mer enn noe annet!

Ønsker alle som er innom en fortreffelig helg!!!

10 comments:

  1. Kjempesøtt rom! :) God helg!

    ReplyDelete
  2. Du er flink, Nina. Ikke lenge til jentene kommer hjem nå.
    Kjempefint rom de har.

    God helg!

    ReplyDelete
  3. Nå har jeg fulgt bloggen din en stund og synes du har veldig mye fint. Tvillingene sitt rom er nydelig, koselig. Hilsen Karianne fra Ålesund

    ReplyDelete
  4. Hello Nina ;o)

    hat a funny sleeping room...is it alright, that this was you're Daughters Room?
    Wunderful, so romantical...i like the Board. It looks very chic;o)

    Heartly Hugs
    Christine

    ReplyDelete
  5. Så fine hyller du lager! Koselig! Så bra at dere har fått ordnet masse! Glder meg til bilder! god helg til deg også!

    ReplyDelete
  6. kjempefin;)
    heldige småprinsesser.
    ha en flott helg

    ReplyDelete
  7. Tusen takk for hyggelig hilsen! For en nydelig hylle..har du snekret den selv? Det må jeg si!
    Var inne å tittet på barnerommet..ønsker mag litt en jente nå ja! He he! Slenger meg med som følger av siden din jeg.
    God helg.

    ReplyDelete
  8. koselig.. er så herlig jenterom <3

    ReplyDelete
  9. Flott hylle med pynt!!
    Dette rommet deres er bare så skjønt......tenker de koser seg her:o)

    Ha en fin søndag:o)

    ReplyDelete
  10. Så koselig hylle! Og veldig hyggelig tapet på det rommet. Du som har satt den opp? Veldig bra.

    Klem :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)