Wednesday, June 16, 2010

Hvem rekker å lese avisen for tiden?

Tiden går så fort at jeg rekker ikke å lese avisen før den blir for gammel....

Ja, vet jeg til tider kan overdrive en smule, men jeg ble altså for sen til å kjøpe meg jernseng til kr 28,- Billigere en min Trones-seng fra IKEA også det! ;)
(Annonsen er fra 1926, 6 år før huset vårt ble bygget...)


Kom inn fra en tur i hagen nå klokken ett. Greit med en økt etter at ungene omsider hadde kommet seg i seng. Ikke så greit uten rullegardin disse lyse sommer-nettene...
Klarer aldri å huske på å ta mål og bestille rullegardiner til vårt og tvillingenes vindu! (de er bredere enn standard) Men selv er jeg litt glad i å ha det lyst uansett jeg da, sove eller ikke. Legger bare armen over øynene og snorker i vei.

Ble ikke noen bilder ute i kveld, for det ble plutselig litt i det mørkeste laget for fotografering (jeg bruker jo ikke blits på bildene mine) Men mye annet ble det, for jeg har flyttet planter til den store gullmedalje, og noen hadde nok grått en tåre over alt jeg har kastet, men jeg har altså ikke tid til å ta vare på alt. Det blir nok å få til neste år, uansett!
Tvillingene har plantet jordbærplanter i en av de nye bingene våre i kveld, og der skal de stå til jordbæråkeren står ferdig en gang i høst, eller til neste vår. Jeg har også hatt med meg endel forskjellige urter fra jobb som vi satte ned i den bingen "der alt kan spises" -som ungene sier.

Har for øvrig store planer for morgendagen, men mangler en 6-7 timer for å få til halvparten av det jeg har lyst til. Pakke pakker til kunder må priorieteres, samt poste de jeg har kjørt rundt på i hele dag. Jobb 12-20.00, -og det kommer ny BoGrønt-katalog i posten i morgen, så det kan vel hende at det blir noe å henge fingrene i der også. Mye flotte blomster kom i dag i allefall! Hørte snakk om 14 nye reoler da jeg skulle hjem..... (og da hadde vi losset 3 tidligere på dagen!)

PS på fredag og mandag har jeg fri fra gartneriet og skal være i hagen/butikken i Paradiset! ;)

Nei, nå skal jeg gå opp og finne min litt dyrere jernseng, og sovne inn med tankene på det som befinner seg ute (inne er det nemlig IKKE strøkent! Grøss!!) Og ønske meg sommer!

7 comments:

  1. Hei og god morgen.

    Ser det er flere som ikke rekker å lese avisen. Er et tegn på at en driver med det en har lyst til.
    Men husk å trekke pusten en gang i blant, ser det går unna i svingene hjemme hos deg:)

    Ha en flott sommerdag.

    ReplyDelete
  2. Det er slett ikke lett å få tiden til å strekke til nei, og jeg kunne gjerne utvidet dagen en halv gang. Vi må alikevel huske å nyte tiden nå. Ønsker deg en fin dag.

    ReplyDelete
  3. Ja det er ikke bare bare berta. Aviser og tv har jeg forlengst gitt opp. ;o) hehe

    Det kan vi gjøre når vi blir gamle.

    Ha en super dag.

    Klem klem ;o))

    ReplyDelete
  4. Du har jammen mye energi, så mye som du rekker over :-) Titter på siden din rett som det er, spennende å følge hager i nærområdet. Og så stikker vi nok innom butikken din i nærmeste fremtid, mye spennende der. Ha en fortsatt fin kveld, med eller uten avisen..

    ReplyDelete
  5. Hehe! Ja sånn går dagan Nina!
    Masse arbeid har vært, nå er vi ferdig med påbygg!!
    Nå blir det hytte neste...Blæh...
    Lykke til med planene deres!!
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  6. Hei:))

    Tusen takk for linken i forrige innlegg snuppa:))

    Vil gjerne ha blomster med deg, men da vi var innom sist så ble jeg så opptatt av butikken din vettu:))

    og nå skal vi plutselig til syden:)) kastet oss over pc`n her en dag og letet opp en reise til kreta:)), så da blir det ikke en tur innom deg før senere i sommer.....Håper sommern og sola dukker opp snart. Skikkelig kjedelig at det skal være så grått og kaldt:((

    ReplyDelete
  7. Jeg fikk i alle fall en nydelig pute i posten i dag, jeg hadde skrinlagt den trodde den var glemt, men nei da der dukket den opp. Litt morsomt da. Jeg har bestilt onepiece til mitt tantebarn, hun var helt vill da hun gikk i vår postkasse og så det var lappe fra posten. Endelig der var den kommet. LItt slukkøret ringte hun tanten. Det var ei hvit rund pute tante!!!

    Puten var kjempe den Nina, skjønner du har mye å gjøre om dagen, men håper du koser deg innimellom slagene! Klæm

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)