Thursday, June 24, 2010

The party is over....

Det har vært travle dager, og da blir bloggen dessverre nedprioritert, men nå kan jeg senke skuldrene noe og se frem til mindre jobbing "ute" (på hagesenteret) og mere hjemme, og det skal bli litt godt. Liker jobben min, men det er litt mye med to jobber + de andre prosjektene og 4 unger.
I dag er det i allefall vært ungene som har stått i fokus (de og vaskebøtta) -for tvilling-jentene min fylte 7 år i dag, og bortimot 20 unger har vært her og feiret. Nathalie på 11 har stått og bakt kaker i flere timer sammen med meg i dag, og kan ikke fatte hvorfor hun får til SÅ mye bedre bakverk enn jeg. Mine kaker og muffins blir padde flate hver gang, samme hvor mye jeg pisker og styrer! Ikke rart at jeg ikke syns det er noe morsomt å bake når det blir slik hver gang!

Nei, det er enklere med maling og sånne ting, og interiør.
Fikk en palle med varer fra House Doctor her forleden, og jeg har IKKE plass til alt inne i butikken min, så det er på høy tid å å til ny butikk. Mannen jobber med dette hver dag, men grunnarbeidet tar så innmari lang tid, -for det er noe en ikke skal slurve med!
Siden jeg har fri på fredag, søndag og mandag, leier jeg ikke inn søsteren min til å ta butikken på lørdag, bare åpner når jeg kommer meg hjem fra jobb utpå ettermiddagen. Det er også slutt på kveldsåpent på gartneriet nå 1 juli, så jeg klarer å ha åpent hver dag. Klokken 18-20.00 de kveldene der jeg jobber på formiddagen, og fra kl 12.00 når jeg har fri.

Nei, det er en sak som står oppe på loftet og venter på meg nå, kjenner jeg. Får ta bildene fra flytting av epletre og rododendron, samt støping av kantstein og bearbeiding av nytt bedd senere. Mengder av bilder på lager, nemlig! ;)

5 comments:

  1. God morgen Nina.
    Så mye fint og hagen din er jo en drøm. Ha en strålende helg og kos deg.
    Klem Kristin

    ReplyDelete
  2. Likte den hylla jeg,en sånn hylle ønsker jeg meg.Skulle gjerne vært en tur i butikken din, men det er altfor langt å reise dit desverre.Ha ei flott helg i Paradiset.

    ReplyDelete
  3. Wow, jeg blir helt imponert jeg. Hvor henter du all energien ifra? Kjenner jeg blir helt matt bare jeg leser om det.
    Ha en fin helg, og pass på å slappe av litt innimellom også da ;)
    Klæmmer fra Susanne

    ReplyDelete
  4. Hallo du.

    Jeg får nok ta turen opp til deg en dag snart. hehe

    Må se igjennom skikkelig hva du har. Har du fått inn igjen de rosa små bollene som er i samme serien som bakebollen min? Må ha 6 eller 8 stk. ;o)

    Ha en superduper dag og hælj.

    Klem Simone ;o)

    ReplyDelete
  5. Hei :) så mye fint i butikken din... og så er det så fint i hagen din...

    Litt av en energi du har.. jeg er imponert.

    Gratulerer med vell overstått til dine tvilinger... slik ska bordet være vettu etter en fødselsdagsselskap..

    Ha ei flott helg:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)