Sunday, October 24, 2010

Du rykker stadig lengre frem i køen....

Slik er det jeg føler det nå. Det nærmer seg målet, sakte men sikkert, og mitt lille Kinder-egg vil sprekke.
For det blir 3 ønsker på en gang dette!
-Nytt og spennede lokale.
-Større plass.
-Og nytt vaskerom!!!
Derfor jobber jeg som en helt, og nedprioriterer bloggen.
Slik så det ut da jeg startet i dag, men heldigvis ser det ikke slik ut nå. Litt bedre er det, og både tak, vegger og dør er ferdig malt. Litt problem med vinduet, da jeg er avhengig av tørt vær ute for å få malt den nederste delen, men jeg tror ikke jeg får det den neste måneden uansett, så det får bare dure og gå.

Mandag kommer i allefall butikken min til å holde stengt, så får vi se hvor langt jeg kommer til tirsdag. Men på onsdag er jeg nok ferdig og kan ta imot kunder i nytt lokale med ny inngang via en snart 80 år gammel dør. Den står nok øvert på listen over ting som skal byttes ut, men det er bra leveringstid på inngangsdører på 190 cm.

Mye nye varer har kommet inn i kjelleren min, som nå er så full at jeg må smyge meg frem for å få plass mellom kassene. Lurer på hvordan det blir på mandag når halvannen palle til kommer....
Best å få slipet ferdig gulvet og få opp hyllene.
I mellomtiden står det ting i stuen, på kjøkkenet og i gangen.....
Begynner å bli fornøyd med vareutvalget mitt nå, for det er både bredt og bra.
Vet bildene her ikke er like bra da, men måtte knipse noen i full fart før jeg begynte å male i dag.
Nye varer er også bestilt inn, for jeg hadde en selger fra en ny leverandør på besøk her en dag.
Påfyll av Green Gate kommer også denne uken, med blandt annet røde paiformer og kakebokser, og en masse julepynt.
Det eneste jeg kommer på at jeg ikke har i butikken nå er lange, smale lys for jeg syns ikke jeg finner de høy og billig nok. 22 cm er ikke nok for denne dama! ;)
Og deler til mitt nye servise har kommet, -men flere ventes inn. Restlistene hos leverandørene er alltid for lang.
Denne søte rammen har jeg også fått tak i igjen.
Stettfatet med glasskuppelen her har jeg også hatt tidligere, men den er jo så rimelig så den forsvinner fort.
Det blir spennende å se om det er noen som finner frem hit på onsdag....
Bare gå inn gjennom buen inn i hagen, og fortsett foran huset til du runder hjørnet forbi treet med de store blomstene. Sommerstid er dette en veldig koselig rute, men nå er ikke hagen så flott lenger. Snøen ødela endel, og jeg rekker ikke å fjerne det visne nå midt i flyttingen.
Ikke rekker vi å tra ned stillaset heller, men det skjer også SNART! ;)
GLEDER MEG!

17 comments:

  1. Så gøy å se!
    Dette blir jo riktig bra!
    Første (eller 2.gang?) jeg kommemnterer på bloggen din. Men må sies at jeg ar fast leser ;-)
    Tenker det er bra det er flere skitsofrene bloggere her ute som BÅDE liker Ramstein og har sansen for fantastisk interiør! He, he!
    Kjempe gøy og ligger friskt i minne!
    Stå på vidre!
    Og ha en fortsatt fin helg! :-)

    ReplyDelete
  2. Mye lekkert du skal ha i butikken))) Lykke til med åpningen!

    ReplyDelete
  3. Så fint at du når får litt større butikklokale. Det blir spennende å følge med. Bare så synd at jeg bor så langt unna.
    Om du klarer å legge bort malekosten for noen timer, så er det verdt å forsøke litt søndagskos. Lykke til videre!

    ReplyDelete
  4. Dette blir kjempebra!
    Vareutvalget ditt er helt bedårende, så ja, jeg skulle ønske du hadde nettbutikk, men nøyer meg med å nyte bildene på bloggen din.

    Ønsker deg en god søndag

    ReplyDelete
  5. god morgen.
    å gurimalla å flink du er å få det til,litt av en jobb du har hatt å har i noen dager til,du er flink,
    så mye fint du har fått inn..masse lekkert. å det servise var rålekkert.
    ønsker deg en fin dag. pust med magen og kos deg.
    stor klem fra sylvia

    ReplyDelete
  6. Herremin som du jobber Nina, men dette blir nok veldig bra, jeg er optimistisk på dine vegne ;))
    Når du har satt deg mål, ja da fullfører du med stil !!

    Nydelige ting du viser på bildene, og jeg gleder meg til å se et nytt å større butikklokale,
    åsså så enormt heldig du er som får deg vaskerom *drømme* skikkelig bonus det da !!!

    Her høljer det ned, men da får jeg i alle fall dekt plantene som ikke fikk "kledt på seg" før snøe kom ;)

    Ha en flott søndag!
    Hilsen Maren.

    ReplyDelete
  7. Dette blir nok veldig fint! Blir nødt til å ta en tur igjen! : )

    ReplyDelete
  8. Ååå, så utrolig mye fint!
    Det blir nok supert å få bedre plass til butikken din! Håper jeg får mulighet til å komme i butikken din en gang! Dersom vi er på "de kanter", kommer jeg til å gjøre alt jeg kan for å få besøkt butikken din. :o)

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  9. Får lyst å køyre dei 4-6 timane det tar kvar veg å komme til butikken din. Det må etterkvart vere ei skattekiste uten like! Når du er ferdig med flyttinga må vi komme tilbake til dei reserverte varene eg har hos deg...;-)

    ReplyDelete
  10. Dette blir kjempebra:)Gleder meg til å komme innom deg å se:) men det må bli etter at fiskeren min har kommet hjem, så jeg slipper å stresse som jeg måtte gjøre forrige gang jeg var innom deg:)

    Fine varer du har fått inn:)

    ReplyDelete
  11. Gøy med en liten oppdatering ja :) Er innom bloggen daglig for å se om det er noe nytt og her var det jo det i dag. Koselig på en søndag ja :) Morro å se at det går fremover og er spent på å se hvordan det blir når det er ferdig. Stå på vidre og kos deg med tanken om hva som kommer når du kjempet det igjennom det! Ha en fortsatt god søndag!

    ReplyDelete
  12. Guri så mye flott du har fått inn.
    Jeg ønsker meg sånn glasskuppel,men det er vel ikke bare å få sendt det tenker jeg. Har du madonnaer og?

    ReplyDelete
  13. Så gøy! Du er så flink å står på Nina! Lurer på hvor du henter energien fra, sender du over litt til meg? :)

    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  14. Hei Nina,så flink du er! Og så mye flotte ting du har i butikken din. Er imponert jeg over alt du får til.Klem fra Karin

    ReplyDelete
  15. Hei hei:)

    For en nydelig grå lampett,kan jeg spørre om prisen på den??

    Mvh Fast leser

    ReplyDelete
  16. Heyyyy berta.

    Dette blir så utrolig bra! Du er flink!!!

    Klemmers ;o)))

    ReplyDelete
  17. Så mye fint du har og så gøy å kikke!!! Lykke til med åpning i morgen:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)