Wednesday, October 20, 2010

My shoes are made for walking...

Jeg er i full sving med å pusse tak og vegger i mitt nye butikklokale.
Selv om det ikke blir like komfortabelt med varmekabler og flis på gulvet, tror jeg at det skal bli koselig der nede, og siden jeg ikke skal "bo" der så innmari lenge, tror jeg at jeg dropper å male gulvet slik jeg egentlig hadde tenkt. 
Det er også mulig at jeg utvider med noen ekstra kvadratmeter der, og tar i bruk det som skal bli boden min i tillegg, men da må jeg dessverre bruke sånne typiske butikkreoler (Veggskinner der en hekter hyllene på, i ønsket høyde) -noe jeg ikke syns er noe pent. Men det er jo disse jeg skal ha i boden, og to reoler er allerede på plass på veggen.
Den tid, den sorg!
Skoene på bildet er mine første, og jeg har brukt de som dekor i over 15 år nå, -dvs kun den ene, for den har stått inne i ett titteskap som jeg har laget selv. Nå dukket den andre skoen opp i en kasse, så jeg tenkte at det kunne vel være fint for de to å hilse på hverandre igjen! ;)

Nei, jeg får forhåpentligvis begynt å male i morgen, så det er vel bare å komme seg i seng og hvile legemet. Noe pussing gjenstår også, og MYE maling! Må nok ha 3 strøk på alt!


8 comments:

  1. Lykke till med allt som skall gjöres! Ha en fin Onsdag!

    Klem Irene

    ReplyDelete
  2. Høres spennende ut, selvom en kanskje ikke får det helt som en vil på "mellomstoppet". :o) Lykke til med resten.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  3. Søte sko;-)
    Og lykke til med nytt lokale!
    Klem

    ReplyDelete
  4. Jammen er du flink !!!

    Missunner de som bor i nærheten av butikken din ;)
    Lykke til med butikk prosjektet ditt.

    Mvh Marianne fra Trondheim :)

    ReplyDelete
  5. Nydelige sko! Aldri sett lisser med sånne fine endestykker før. :) Hadde planer om å besøke deg i sommer, og i dag er den definitivt over! Sommeren altså! Har veldig lyst til å se hagen din "live". Lykke til med oppussingen!

    ReplyDelete
  6. Åååååååå, for noen NYDELIGE sko :)

    ReplyDelete
  7. Å! De skoene var utrolig nydelige! :)
    Ha en god kveld:)

    Klem Ellen

    ReplyDelete
  8. oj, så spennende med butikk oppussing.Gleder meg til å se resultatet :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)