Sunday, December 5, 2010

Kofferter og kort-helg!

Noen bilder fra en altfor kort helg.
Har vært alene med hus, butikk og barn, -da bare halve styrken og godt var egentlig det, for mannen har jobbet døgnet rundt hele helgen.
Fredagsvasken ble derfor støvsuging & romspray.
Men jeg har ryddet da! ;)
Og rukket å kjøpe meg kofferter!!
Skal du ut å reise? -Kom det fra han som var innom for å hente mer verktøy.
Det sto nemlig tre stykker på stue og kjøkken....
(PS lyst på den øverste på bildet, så gi meg ett bud....)
Denne har vært i Liverpool, og skal nå huse samboerens kontor-utstyr som ellers flyter under sjenken i spisestua.
Ute har det blitt 10 grader varmere, og det har kommet ett tynt dekke med snø.
Julestemning, ja!
Kofferten har kommet på plass under sjenken, og det andre lyset er tent i adventsstaken. Duken fikk jeg derimot ikke skiftet i dag, fordi Leon har rotet bort nøkkelen til skapet. Han er bare SÅ propell for tiden, og skal få seg en etterlengtet tur ut i snøen i morgen. (I dag har han vært halve dagen hos farmor)
Trivelig med ryddig stue og en ren sjenk....
Men jeg må dele stua med Jr da...
For en periode ;)
Ha en fin søndag!

11 comments:

  1. Det 3. nederste bildet var bare helt nydelig! Akkurat slik jeg ønsker at mitt hjem skal se ut om noen år! Herregud du er dyktig :D

    ReplyDelete
  2. Hei Nina :)
    En liten stund siden jeg la igjen en kommentar her hos deg, men har tittet innom deg flere ganger – både her og på Facebook :) Har bare hatt en svært tung tid, men prøver meg litt frem igjen :) Alltid koselig å titte innom deg og butikken din… Likte ideen med støvsuging og romspray – det enkle er ofte det beste :) Flotte gamle kofferter og fint hjemme hos deg ♥ stemningsfylt og hjemmekoselig… Stemmer i vei også på Bolig Blogg pga rett og slett en kjempekoselig blogg! Ønsker deg en fin uke, og adventstid, klem fra Mette

    ReplyDelete
  3. nydelig som alltid :) Ha en flott dag.

    ReplyDelete
  4. Vilken fin o mysig blogg du har....
    Nu ska jag kika mera....

    Ha en trevlig dag!
    Julkramar Therese

    ReplyDelete
  5. Jeg blir alltid i så godt humør av å lese bloggen din. Du har et så utrolig flott, gjennomført og fantastisk hjem, og det tar tid for å få med seg alt.
    Klem Kirsten Reinertsen

    ReplyDelete
  6. Så pent det er hos deg;-))

    ReplyDelete
  7. Flotte og stemningsfulle bilder. Koffertene var rålekker. Har selv fått meg 3 stk:).
    Ha en flott førjulstid.
    Klem Alfa

    ReplyDelete
  8. Så fint du har det hos deg! :) Nydelig :) Så kjekt med slike lekre gamle kofferter da :) Har eit par sjølv. *smile*

    Ønsker deg ei herlig førjulstid :) Nyt dagane! Godklem

    ReplyDelete
  9. Næmæn NIna, nå trodde jeg sannelig du hadde vært på Lillehammer å rappa kofferten jeg kjøpte i vikingskipet tidligere i høst. Den øverste du skal selge er jo kliss lik den jeg kjøpte:
    http://1.bp.blogspot.com/_eK4j6VXWITs/TMQ9RNr-LKI/AAAAAAAACiE/elRw3j_CyAY/s1600/007.JPG
    Ha en flott kveld!

    ReplyDelete
  10. Veldig fine kofferter du har kjpt deg :)

    sånne små har det med å være propell.. Hu eldste her fikk være ute i dag for første gang på ei uke, det gjorde godt for alle mann... :P

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)