Sunday, February 19, 2012

Putter barna i skapet!

Huset har vinterferie, og tiden blir mest brukt på ungene, når mannen pusser opp.
Tenkte jeg skulle legge ut nye bilder fra vårt ikke enda så flotte bad, for litt endring har det jo blitt da.
Man rekker bare ikke alt..... ;)
Vært på badeland med gjengen i dag. Kjempekos.
Badeland i Molde suger på å ha nok benker i garderoben, og jeg hadde IKKE lyst å sette min nybadede sjarmis på gulvet.
Heldigvis er han både tålmodig og snill av seg, så jeg puttet han i skapet! ;)
Så lenge han får smokk og genseren min og kose meg, kunne jeg ha satt han hvor som helst! ;)
Søtingen!
Ha en flott mandag morgen!


12 comments:

  1. :) til å spise opp :)

    ReplyDelete
  2. hehe så skjønn! ja men var nå ikke så dumt å sette han i skapet da=)

    Ha en fin vinterferie uke=)
    Klem fra Yvonne.

    ReplyDelete
  3. Smart Nina!!! Da vet jeg hvor jeg skal sette de minste neste gang vi sliter med benkeplassen;) ha en flott søndagskveld frøken døgnvill!

    ReplyDelete
  4. Kjempesøt..

    Det der minner meg på da vår mellomste på 3 år plutselig ble borta i garderoben i Storsjøbadet i Østersund. Rakk heldigvis ikke å bli hysterisk...for der var hun..tittei..i et av skapene. Da måtte vi jo bare le..for hun var bare et kjempestort smil..med et farskat blikk..bare helt hærlig..

    Hege

    ReplyDelete
  5. Herlihet før ein søtnos :)))

    Fin ny uke tel de
    Klem Mette :))

    ReplyDelete
  6. Nuskesnuske klompen! Tenker dere har kosa dere i dag ja.:)

    ReplyDelete
  7. Vittig!;) Et ordentlig sjarmtroll der han sitter!:)

    ReplyDelete
  8. ÅH hvor er det en sød dreng du har. TUTTET NUTTET.

    KH MARGRETHE

    ReplyDelete
  9. Så grom liten kar!
    Min 2 åring hadde ALDRI sittet rolig i et skap...forsåvidt ingen andre steder heller ;)
    God vinterferie uke =)
    Klem Line

    ReplyDelete
  10. Såååå deilig med tur i badeland!!!! Åsså såååå søt som sjarmisen i skapet var da,
    kunne nok plassert han hvor som hels og han hadde vært like søt ;)
    Gleder meg mye til å se bilder av badet som tar form !!!


    Ha en fin dag !!!
    Klem fra Maren..

    ReplyDelete
  11. Fantastisk løsning på benkemangel! *ler*

    Kjempe artig blogg du har også!
    Klem Kristin

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)