Monday, March 11, 2013

Nazi-mamma!

Still going strong, men GLEDER meg stort til helga.
Da skal telefonen slås av, og alle kundene ignoreres (Æ bæ!) 
Å ha kun en fridag i uka når en jobber til halv to hver natt, er litt lite, men jeg er faktisk så heldig at jeg kan egentlig bestemme selv når jeg skal ha fri da, så det er ikke så innmari synd på meg! ;) 
Ting går seg nok til, etter hvert! ;) 
 Det er verre for fjortisen min som har fått inndratt PC og tekniske duppedingser fordi hun ikke kan passe klokka! ;) Nazi-mamma, kaller jeg meg selv når jeg prøver å banke fornuft inn i hodet på henne.

Travle dager for tiden, for det er nå vi tar inn de fleste varene til sommeren. Alt skal plasseres, prises, etterbestilles og kanskje sendes. Da må ungdommen passe reglene, for lunta til mamma er kort nå!
;)



1 comment:

  1. Haha, kan tenke meg det ikke er særlig stas å få inndratt slike nødvendigheter..men vet du hva? Jeg tror unger har godt av å ha en nazi-mamma innimellom.. :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)