Wednesday, March 20, 2013

Vår favoritt!

Mamma og pappa hadde med gaver fra Oslo, både fra oss, og fra tantene.
 Leon fikk lego av tante Janicke, -noe pappa syns veldig mye om.... ;)
 Maria sparer til lang pannelugg, så hun fikk hårbøyle av mamma.
Charlotte med ny hårpynt viser stolt frem notatboken fra bonus-tante!
Denne lego-pakken inneholdt hele 6 kjøretøy, så vi koser oss flere kvelder. I kveld var det min tur, mens pappa leverte BMW'n på lakkverksted.
 Ser trekkene til sofaen henger på stolryggen bak meg. Leon var i fryseren og hentet seg bringebær i dag. Sånn gikk det! ;)
Mens jeg vrengte av sofatrekk, tømte han en hel flaske såpe i vasken på badet, -og noe mer for sluken der er nå tett(!)
Kan ikke få sagt hvor jeg gleder meg til tælen går i sandkassa ute!!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)