Monday, March 25, 2013

Overtid med overraskelse!

Mandager er dagen Nina er alene på jobb, og med ett par vareleveringer, ble det fort tre timer overtid på meg. Men ingen barn (unntatt pappa-gutten) som ventet på meg hjemme, så det passet bra i dag. 
 Andreas (som har påskeferie, den sniken) kom innom ett par turer for å hante papp og pakker, og jeg ymtet frempå at han kunne vel kanskje lage middag i dag....
Så da jeg kom hjem hadde han laget finnbiff til oss. På en mandag (dvs at det blir Grandis neste søndag! Haha, G. er oppussingsmat!)
Nå er det bare glasset mitt som står igjen på spisestua, og jeg sitter her helt forspist.
Nei, nå må jeg bare lade batteriene mine i påvente på en lang dag i morgen. Har mange planer!

See you!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)