Wednesday, May 29, 2013

Daglige overraskelser.....

En bekjent av meg fikk en gang ett håndbrodert bånd til å sette rundt osten, med teksten: "Skjær pent av osten, hold deg på høyden."
Jeg kom til å tenke på dette, da jeg tok frem brunosten min til frokosten i morges......
 Iiiii... ??
I he bare spist pålegg, i!
Leon er en hjerteknuser av en sjarmør, og jeg klarer IKKE å være sint på han lenge......
 Tenk at han snart er 4 år, syns ikke det er så veldig lenge siden han lå inne i magen min og øvde på kickboxing. Det ser faktisk ikke sånn ut heller, om en gløtter ned på magen min.....
Er det rart at jeg er forelsket??


3 comments:

  1. De er søte i den alderen der :) og brunost er jo godt :) Flott blogg du har, legger meg til som følger, ha en fin fin dag Hilsen Tone

    ReplyDelete
  2. For en sjarmis ;)
    Minner meg om min egen lille, store Elias, på snart 4 år :D

    Klem, Hilde.

    ReplyDelete
  3. Ale fajne, wesołe minki!!! Miłego dnia:)))

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)