Saturday, May 11, 2013

Dekorasjoner...

Jeg har foreviget noen av blomsteroppsatsene fra konfirmasjonen, før de takker for seg. 
Helt nydelige var de, og de har stått helt frem til i dag. Nå begynner noen å henge med hodet da, så snart er det bare bildene igjen.....
 Det er LineCathrin som er mesteren bak disse, men blomstervalget har jeg selvsagt en finger med i spillet på. Roser, eføy og lisianthus er absolutt favoritt, og brudeslør må en jo selvsagt ha. De fylte krystantemumene er også supersøte,-
 -og passer perfekt i min sukkersøte glassveranda....
 Den som hadde hatt råd til flotte blomsteroppsatser hele tiden.....
Sukk....
Ikke sikkert en hadde satt så stor pris på de da.
Jeg beholdt ikke alle selv da, for både svigermor, mamma og bestemor fikk med seg en hjem. Nathalies farmor bor helt på Inderøya så det ble vel litt prakk å frakte en med dit, samtidlig som at jeg skulle få tilbake dessertskålen min etterpå....
Ja, for oppsatsene er laget i mine dessertskåler, innkjøpt nettopp for å kunne passe både til is og blomster! ;)


3 comments:

  1. For noen lekre oppsatser, og den glassverandaen din er jo supersøt. Gratulerer med vel overstått konfirmasjon og ha en fin helg videre.
    Klæm Susanne

    ReplyDelete
  2. Utrolig fine dekorasjoner.. pynter så fint opp :D

    Ønsker deg en fin Søndag -
    ♥Klemmer fra Jatte♥

    Psst.. hiv deg gjerne på gavedryss inne hos meg, mange fine premier!

    ReplyDelete
  3. For noen herlige oppsatser! Hun er virkelig flink. Har noen planter i hagen som jeg fikk av henne for mange år siden og de har blitt store og flotte.

    Ha en herlig dag! :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)