Wednesday, November 6, 2013

Å sette pris på.....

Dagene mine er fulle av unger som skal ditt & datt, butikk-arbeid og en evig kamp mot ett vaskerom som ikke ønsker å se sånn ut!!
 Jeg har mine utfordringer med barna mine, men ting begynner vel å løsne snart, for jeg må si at jeg savner mer harmoni i familien.
Syns noen er syke, eller har ett eller annet problem konstant, og innser at 4 barn + min jobb er ikke helt enkelt. Å da ha ansatte som både forstår, og er god i jobben sin, er da alfa-omega, og det er stor forskjell nå og for ett år tilbake.
 Men jeg er i grunnen takknemmelig, tross alle utfordringer.
En må jo ikke glemme alt det som er bra, selv om noe butter imot!
Siden jeg prøver å fokusere på det som er bra, legger jeg i dag ut bilder av det jeg liker og er fornøyd med......
 Endel "arkivbilder" da, men de beste bildene tas jo i dagslys, og den hersens vintertiden sørger for at det er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb hver da.
Noen som kan fortelle meg hvem som kom på dette idiotiske forslaget med å stille klokka???
Har personlig lagt vedkommende for hat.
Kommer nye bilder av soverommet snart, men det var det dagslyset da....
 Som sagt så legger jeg ut bilde av det jeg er fornøyd med, og liker.....
;)
Jeg får kose meg med ett bilde i kveld, for han holder på å bli syk, så jeg tviler på at jeg får en klem engang i kveld......


3 comments:

  1. Flotte bilder av flott hjem :))
    Godt du har flinke folk som tar seg av butikken når ting er litt hektisk på hjemmebane :D

    Ha en finfin natt!
    Klem

    ReplyDelete
  2. SÅ FINT DU HAR DET
    MASSE HERLIGE BILDER
    SENDER DEG TRYLLESTØV<3
    KLEM ELI:)

    ReplyDelete
  3. viktig å kose seg med det man liker og syns er bra :) og skjøner det med vaskerommet gitt, det virker som at kampen mot klærne aldri blir over ;)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)