Tuesday, November 19, 2013

Den dagen….

Våknet opp til en hvit hage i morgens, og jeg har gjentatt for meg selv flere ganger i dag: At det er ikke tæle, det er ikke tæle, og prøver å trøste meg med at det er bedre med litt snø enn barfrost for min kjære hage. 
 Jeg måtte kutte bloggingen i noen dager, for å pleie kroppen de timene jeg har hatt fri. De har ikke vært så mange, men i dag skulle jeg endelig ha litt hjemmetid. Etter ett par timer holdt jeg på å gå på veggen, så jeg måtte bare hive meg i bilen og dra på butikken. Vips så var klokka halv sju, og jeg måtte nesten  dra hjem igjen…..
En blir litt sliten innimellom, men oftere tenker jeg nå hvor heldig jeg er som har en jobb!
Hadde blitt gal om jeg hadde gått hjemme alene hele dagen, uten å ha noen å prate med….

Jeg er snart ferdig med å pusse opp ett rom som skal bli vårt nye kontor på jobb, og jeg håper jeg klarer å dra meg ut av senga så tidlig at jeg rekker avgårde å få i mer maling i morgen. (Betviler det, for jeg er ekstremt trøtt for tiden. (%#$*#"mørket!) For det morsomste med nytt kontor, er selvsagt å innrede det! *Gliser bredt*







No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)