Tuesday, November 11, 2014

Det kommer seg....

Det var en liten utfordring å male stua. 
Fargen som var nydelig rundt peisen, så nesten ut som vaniljesaus i glassverandaen. Og den nydelige gråfargen jeg bladet dit etterpå, ble lilla rundt ovnen! 
Endte derfor opp med å male stua i to ulike nynanser, men forskjellen er faktisk ikke så lett å se....
 Selv har jeg ikke sett det i dagslys enda, siden det er skumt når jeg kjører på jobb, og mørkt når jeg kommer hjem, men i morgen får jeg sjansen. Da må jeg også male litt mer, for jeg er på langt nær ferdig.
Rekker ikke alt når en er alene med barna på kveldstid, for mannen er i Sverige med jobben.

Bilder i dagslys kommer! ;)





1 comment:

  1. For en nydelig hjem du har. Kan jeg spørre om dere har ferdigpanel på veggene? Og i så fall, hva heter det?
    Ser skikkelig lunt og koselig ut.
    Nordlanshilsen fra Marit 😄

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)